شناسهٔ خبر: 52478623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تحرکات جبهه پیروان برای انتخابات ۱۴۰۲

ایسنا/ سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بررسی موضوع انتخابات مجلس سال ۱۴۰۲ و چگونگی ورود به آن در نشست اخیر این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: به تازگی هم جلسه دیگری با حضور اعضای شورای مرکزی و رئیس جبهه پیروان آقای محمدرضا باهنر برگزار شد که در آن به بررسی شرایط روز کشور و مذاکرات ایران با کشورهای ۵+۱ پرداخته شد.

وی با تاکید بر اینکه بزودی جلسه‌ای با محوریت مسائل سیاست داخلی برگزار خواهیم کرد، افزود: در این جلسه قرار است برنامه‌های آتی جبهه پیروان را تدوین و تصویب کنیم و همچنین به بررسی آنچه در انتخابات مجلس سال ۱۴۰۲ باید انجام دهیم بپردازیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین تاکید کرد: برای انتخابات مجلس به تمامی تشکل‌ها و احزاب عضو جبهه پیروان ماموریت داده‌ایم تا در زیرمجموعه‌های خود و در اصنافی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند اقدامات لازم را برای اخذ نظرات و پیشنهادات در زمینه چگونگی وارد شدن به انتخابات مجلس را مشخص کنند.

وی در پایان تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری در صدد است چشم‌انداز دقیقی از اقدامات خود در آینده و نقشه راه مشخصی برای انتخابات مجلس به دست آورد و با توجه به آن وارد عمل شود.

نظر شما