شناسهٔ خبر: 52453298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان کرمانشاه:

دستگاه قضایی با اراذل و اوباش کرمانشاه به صورت قاطع برخورد می‌کند

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه با هشدار به مخلان در نظم و امنیت عمومی گفت: دستگاه قضایی با اراذل و اوباش کرمانشاه به صورت قاطع برخورد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات‌های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی با هشدار به مخلان در نظم و امنیت عمومی، افزود: دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد قاطع و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

دادستان کرمانشاه یکی از مأموریت‌های مهم دستگاه قضائی در استان کرمانشاه را برخورد با این دسته از افراد عنوان و تصریح کرد: با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

کرمی از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش اسلحه به دست در کرمانشاه هم خبر داد و گفت: این ۲ نفر اخیراً در محله خیام کرمانشاه با برهم زدن نظم و امنیت عمومی، اقدام به تیراندازی کرده بودند.

وی بیان کرد: هرچند که این حادثه خسارت جانی نداشته اما موجب خسارت مالی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم این محله شد و نارضایتی اهالی آن را به همراه داشته است.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این افراد با همکاری پلیس، اطلاعات امنیت و دستور قاطع دستگاه قضائی دستگیر شدند، عنوان کرد: پرونده این ۲ نفر در شعبه پنجم بازپرسی در حال رسیدگی است.

کرمی خاطرنشان کرد: به مردم عزیز استان کرمانشاه اطمینان می‌دهیم اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

نظر شما