شناسهٔ خبر: 52434556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جمال اسدی:

تشکل های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی میان بنیاد و جامعه معزز ایثارگری هستند

موج نیوز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر بخصوص نخبگان پل ارتباطی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جامعه معزز ایثارگری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام  ضمن تشریح فعالیت های تشکل های شاهد و ایثارگر ، گفت: امروز تشکل‌های شاهد و ایثارگرخصوصا" نخبگان و سرآمدان، پل ارتباطی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه معزز ایثارگری هستند و مدیریت جدید بنیاد، توجه ویژه ای به ظرفیت و توانایی های نخبگان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: هر ملتی که بخواهد زنده بماند باید تاریخ خود را بسازد و آن را زنده نگهدارد و شهدا و ایثارگران ما تاریخ ساز  هستند.

رئیس شورای هماهنگی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام با اشاره به لزوم بهره گیری از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر توانمند و دارای مدارج علمی بالا در مدیریت دستگاه های اجرائی، گفت: تشکیل جلسات لازم در جهت حمایت و معرفی نخبگان توانمند، متعهد و دلسوز شاهد و ایثارگر در خصوص استفاده از آنها در سطوح مختلف مدیریتی یکی از اقدامات بنیاد؛ در راستای بهره مندی از ظرفیت نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در استان میباشد.

اسدی با تاکید بر ایجاد کارگروهای تخصصی مشترک و اتاق فکر راهبردی نخبگان شاهد و ایثارگر، افزود: باید با برنامه ریزی منسجم زمینه توانمندسازی، هدایت و ارتقاء جایگاه علمی، منزلتی و مدیریتی نخبگان و سرآمدان شاهد وایثارگر فراهم شود.

 

نظر شما