شناسهٔ خبر: 52380440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

افتتاح 41 طرح کشاورزی در قم

موج نیوز

آئین بهره برداری از 41 طرح کشاورزی با اعتبار 925 میلیارد ریال با حضور استاندار قم، در سومین روز دهه مبارک فجر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این برنامه که با بازدید میدانی از دو واحد صنعتی دامداری در دهستان قمرود آغاز شد، استاندار قم بر ضرروت حمایت از تولید کنندگان این بخش تاکید کرد.

در ادامه این بازدید استاندار قم با افتتاح لوله‌گذاری دو واحد کشت و صنعت در دهستان قمرود در سطح ۱۱۵ هکتار از این دو واحد بازدید کرد.

شاهچراغی همچنین در ادامه این حضور میدانی در دهستان قمرود بخش مرکزی قم ضمن کلنگ.زنی طرح توسعه تولید خاویار مزرعه جواد الائمه و افتتاح مرحله دوم تولید خاویار در این واحد، از مجموع طرح‌های جهاد کشاورزی در بخش شیلات و امور آبزیان، تعداد پنج طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار میلیون ریال به مناسبت ایام دهه مبارک فجر را افتتاح کرد.

گزارش حاکیست: در پایان این حضور میدانی، استاندار قم در جشنواره اقوام و عشایر استان  شرکت کرد و با حضور وی آغاز عملیات ساخت انبار کارخانه خوراک دام عشایر و شرکت در جشنواره اقوام و عشایر استان از دیگر برنامه.های حضور میدانی استاندار قم در بخش مرکزی بود.

بنا بر این گزارش، در سومین روز از دهه مبارک فجر در بخش تولیدهای دامی در مجموع ۱۲ طرح با  سرمایه‌گذاری ۳۳۷ هزار میلیون ریال و اشتغال مستقیم ۴۵ تَن‌ افتتاح شد.

همچنین در بخش مدیریت آب و خاک نیز در مجموع ۱۸ طرح در استان مورد بهره.برداری قرار گرفت.

نظر شما