شناسهٔ خبر: 52380203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مردم نگران توزیع کالاهای اساسی نباشند

موج نیوز

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: در زمینه توزیع کالاهای اساسی درقم تدارک لازم برای پاسخ به نیاز مردم انجام شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، سعید محمدی ضمن اشاره به اینکه در زمینه توزیع کالاهای اساسی درقم تدارک لازم برای پاسخ به نیاز مردم انجام شده‌است، بیان کرد: به منظور تامین بازار ایام پایانی سال مقدار یکهزار و ۵۰۰ تن برنج از نوع تایلندی، هندی و پاکستانی در استان قم توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای تامین شکر مورد نیاز بازار استان دربخش‌های مختلف طی ایام پایانی سال نیز افزود: در همین رابطه مقدار ۶۰۰ تن شکر برای مصارف صنف و صنعت و همچنین ۳۰۰ تن شکر نیز به‌منظور تامین نیاز خانوار در استان قم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که قیمت کالاهای تنظیم بازار نرخ مصوبی دارد، ادامه داد: قیمت مصوب هرکیلوگرم برنج هندی برای مصرف کننده ۲۴‌هزار تومان، قیمت هرکیلوگرم برنج پاکستانی ۲۵ هزار تومان و قیمت هرکیلوگرم برنج تایلندی ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده‌است، همچنین قیمت هرکیلوگرم شکر نیز ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد که ۹ درصد ارزش افزوده نیز به آن اضافه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: خوشبختانه وضعیت ذخیره اقلام مورد نیاز مردم در سیلو و انبار کالاهای اساسی استان مطلوب و مطمئن بوده و محصولات مورد نیاز مردم به خصوص در رابطه با گندم، برنج و شکر حتی برای پاسخ به نیاز چند ماه آینده نیز از هم‌اکنون تامین شده‌است.

وی با اشاره به این‌که همواره وضعیت بازار استان را رصد و اقدام‌های لازم را برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انجام می‌دهیم، بیان کرد: به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهیم که در رابطه با توزیع کالاهای اساسی و تنطیم بازار در این بخش در سطح قم هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

 

نظر شما