شناسهٔ خبر: 52359798 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

آخرین قیمت طلا و سکه پیش از امروز/ بازار به چه سمتی می‌رود؟

طلا و سکه به غیر از ربع سکه طی معاملات روز گذشته ارزان شدند. قیمت طلا و سکه 14 بهمن 1400 به چه سمتی می‌رود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه روز گذشته کاهشی بود. قیمت سکه تمام طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم به ۱۱ میلیون ۹۰۰ هزار تومان رسیذ.

در بازار دیروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۰۷ هزار ۳۴۵ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۷۲۰ هزار تومان در بازار معامله می‌‌شد. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

کاهش قیمت اونس جهانی

به گزارش اقتصادنیوز، بازار جهانی طلا روز سه‌شنبه شاهد افت ۱ دلاری قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی، دیروز روی ۱۸۰۳ دلار بود.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه امروز نزولی بود. قیمت طلا ۱۸ عیار دیروز ۹ هزار و ۷۰۰ تومان عقب نشینی کرد و بر روی ۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه هم نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان ارزان شده بود. با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۴٫۲۶ درصد بود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادآنلاین، طی روزهای گذشته، بازار طلا و سکه تغییر قیمت چندانی را تجربه نکرده است و سکه امامی از ۱۲میلیون تومان تا ۱۲میلیون و ۱۵۰هزارتومان در نوسان بوده است.

دلیل اصلی نوسانات بازار طلا، تغییرات قیمت دلار و همچنین اونس جهانی است.

این روزها بازار تلاطم زیادی ندارد و خرید و فروش در آن نیز بیشتر در حالت رکود است و بیش از هر چیز در انتظار اخبار مربوط به مذاکرات دست از حرکت برداشته است.

آخرین اخبار بازار طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوایند.

نظر شما