شناسهٔ خبر: 52344387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران:

مرغ با قیمت تنظیم بازار در مازندران عرضه می شود

ساری- حسن زاده، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران گفت: به رغم افزایش هزینه‌های تولید، مرغ در استان با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

عطاء الله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توزیع جوجه یک روزه در حال حاضر خارج از سامانه بازارگاه انجام می شود، گفت: برای کنتزل قیمت جوجه یک روزه باید همکاری لازم از سوی تشکل ها صورت گیرد.

وی عدم همکاری را سبب نارضایتی و نگرانی مرغداران برشمرد و گفت: عرضه کنندگان جوجه درپی کسب سود بیشتر هستند و افزایش قیمت مشکلاتی بر حوزه تولید وارد می کند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران خواهان ورود تشکل و انجمن تولیدکنندگان جوجه برای کنتزل قیمت ها شد و گفت: این درحالی است که اتحادیه مرغداران همواره برای کنترل قیمت مرغ و عرضه با قیمت تنظیم بازار ورود پیدا می کند.

حسن زاده با اظهار اینکه در حال حاضر مرغ با قیمت تنظیم بازار در استان عرضه می شود، گفت: قیمت مرغ نهایتا پنج تا هفت درصد بالا می رود و این درحالی است که بارها مرغ را زیر قیمت تنظیم بازار عرضه کرده ایم.

وی یادآور شد: اینکه جوجه 70 درصد بالای قیمت مصوبه فروخته می شود به تولید لطمه می زند و باید اتحادیه تولیدکنندگان جوجه برای کنترل قیمت ورود کنند.

نظر شما