شناسهٔ خبر: 52320615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  خمین، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در بیت‌ امام خمینی(ره) با اشاره به پیام انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه پیروزی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل امروز در بیت مکرم، شرف، فقاهت، شهادت و زادگاه نورانی آن بزرگوار در جمع وفاداران، دوستداران و دلدادگان امام(ره)، استاندار و جمعی از مسئولان استان و مردم شریف و عزت‌آفرین خمین شاهد نواختن زنگ انقلاب در بیت امام(ره) هستیم.

وی افزود: خدا را بر این همه نعمت بزرگ و با عظمت سپاسگزاریم پس از 43  سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز باید بر روح بلند فرد بزرگ روزگار تبریک و تسلیت عرض کنیم.

امام جمعه اراک ادامه داد: امام(ره) برای همه اسوه حسنه، چراغ هدایت، فجر امید، ‌پیروزی نور بر آتش و استبداد، دیکتاتوری و استکبار و فجر امید مستضعفان در برابر مستکبران بود.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: این روز بزرگ و باعظمت را به مقام معظم رهبری، علما و مراجع عالیقدر، مردم شریف ایران اسلامی و مردم استان مرکزی، جبهه مقاومت، امام راحل، 7 هزار و 200 شهید، جانبازان، ایثارگران، نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی عنوان کرد: امروز باید یادآور شویم از خدمتگزاران و سرداران رشیدی که در اردوگاه امام(ره) در طول این چند سال مجاهدت و فداکاری کردند همچنین مرحوم آیت‌الله گلپایگانی و داماد مکرمشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی که امروز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و ماه رجب این ستاره درخشان حوزه‌های علمیه دعوت امام خود را لبیک گفته و به اردوگاه امام(ره) و همه کسانی که در این چند سال منشا خیر و برکت  بودند پیوست.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: ارتحال مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی به مقام معظم رهبری ، مراجع عالیقدر، حوزه علمیه قم و مردم تسلیت عرض می‌کنیم و بر روح بلند آن بزرگوار از خداوند طلب رحمت می‌کنیم، یکی از پشتیبانان ارزشمند نظام اسلامی را از دست دادیم.

دری‌نجف‌آبادی افزود: پیام انقلاب  وفاداری نسبت به امام(ره)، اسلام، آرمان‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و پاسداری از نظام اسلامی و خون مقدس شهدا، گسترش انقلاب اسلامی در جهان و پاسداری از جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در صحبت‌های اخیر اشاره کردند که آمریکایی‌ها گفتند پس از فشارهای 10 ساله برای تحریم‌ها جنایت‌هایی که به ملت ایران کردیم جز رسوایی و ننگ برای آنها چیزی باقی نگذاشته و زمانی که منافقان اینجا بودند مردم آنها را به زباله‌دان تاریخ انداختند و با 17 هزار شهید نمی‌توانند کاری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: کسانی که از منافقان حمایت می‌کنند که رژیم صهیونیستی و آمریکا در راس آنها هستند بدانند که ملت ما هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود که این درس را از امام(ره) و امام حسین(ع) آموختند و همه یکپارچه پشت سر مقام معظم رهبری تا آخرین نفس و قطره خون با قدرت و باصلابت ایستادیم و با خدا معامله می‌کنیم.

انتهای پیام/713/ ع

نظر شما