شناسهٔ خبر: 52259904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار "نیر" استان اردبیل منصوب شد

گروه استان‌ها ــ مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان "نیر" استان اردبیل با حضور مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نیر با حضور مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان برگزار و شهرام محمدی به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شد.

رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: رسالت و وظیفه ماست تا دهه فجر و 22 بهمن را پرشور نگه داریم چرا که کشورهای اسلامی نیز پشت سنگرهای جبهه اسلامی ایستاده‌اند و ملت ایران اسلامی هر اندازه تحت فشار قرار بگیرد به آن اندازه کشور ایران اسلامی پیشرفت می‌کند.

وی بیان کرد: مکتب حاج قاسم‌ها و حججی‌ها و تکثیر آن برای ما عزت فراهم خواهد کرد و در عرصه هسته‌ای و دفاعی ایران اسلامی به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌ایم که به همین دلیل است که دشمنان نمی‌خواهند ایران اسلامی پیشرفت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: ایران اسلامی از تجزیه بسیاری از کشورهای اسلامی جلوگیری به عمل آورده و اجازه نداده تا تجزیه نشود که در این راستا صدور این فرمول در منطقه بسیار حائز اهمیت است.

قاسمیان اظهار کرد: هم‌اکنون تحریم ما را قوی‌تر کرده است تربیت نسل جدید با هویت انقلاب به عنوان یک کلیدواژه است به طوری که با شهادت حاج قاسم این شهید در بین ملت ایران اسلامی تکثیر شد.

وی اظهار کرد: تکنولوژی ملت ایران اسلامی روز به روز در حال گسترش است و اگر نگاه انقلابی داشته باشیم بی‌شک در تمامی عرصه‌ها همچون تولید خودرو نیز می‌توانیم به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یابیم و از طرفی تفویض اختیارات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و علم ارزش اول کشور ایران اسلامی محسوب می‌شود و توجه به این موارد حائز اهمیت نشان از گسترش روزافزون علم و فناوری در سطح کشور تلقی می‌شود.

قاسمیان افزود: در عرصه پزشکی، دانش‌بنیان و تکنولوژی‌های دیگر به خودکفایی و استقلال رسیده‌ایم که باید صیانت از این دستاوردها را با جان و دل ادامه دهیم و از طرفی مردم‌سالاری دینی و صیانت از این مهم برای ما یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس است که مسئولان وظایف و رسالت خطیر و حساسی در این زمینه برعهده دارند.

قدردانی امام جمعه نیز از تلاش سپاه در اجرای طرح پنل‌های آفتابی تولید برق

حجت‌الاسلام والاسلام آیت نعمتی امام جمعه نیز ضمن تبریک مناسبت ایام‌الله دهه فجر و فرارسیدن ماه مبارک رجب اظهار داشت: امام باقر(ع) سبک خاصی از مدیریت را در جامعه نمایان کرد که در بحث انسان‌سازی و تربیت و نیرو و خانواده‌سازی بود.

امام جمعه نیر گفت: مردم شهرستان نیر به صورت سنتی و داشتن آداب و رسوم زندگی می‌کنند و هر زمان تلاش‌های قابل توجهی در شرایط بحرانی انجام داده‌اند که در صحنه بارش برف این موضوع مشخص شد.

نعمتی افزود: هم‌اکنون نیز مردم این شهرستان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد هر چند انتظاراتی و مطالبات بحقی دارد که چرا این شهرستان با دارا بودن ظرفیت‌های مختلف آنچنان توسعه نیافته است.

وی تصریح کرد: بی‌شک این موضوع به عنوان آسیب جدی است که نشات گرفته از برخی تفکرات خاص در بین مردم است که هر مسئولی وارد میدان می‌شود، استفاده از ظرفیت این شهرستان به خوبی مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه نیر گفت: با توجه به این که مهاجرت‌ها همچنان ادامه دارد، نیازمند پوست‌اندازی هستیم چرا که جوانان ما ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که در صورت توجه به این موارد می‌توانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: تلاش آفرودسواران و جوانان در روزهای اخیر ستودنی است چرا که کسانی که شعار می‌دادند هیچ وقت نیستند اما این جوانانی که اسم و رسمی هم ندارند در میدان برای کمک‌رسانی آماده بودند و به همین دلیل از مسئولان انتظار داریم تغییرات این تفکرات را در نظر بگیرند.

امام جمعه نیر ضمن تقدیر امام جمعه نیر از سپاه در خصوص اجرای طرح پنل‌های آفتابی تولید برق در روستاهای شهرستان نیر نیز گفت: انتظار داریم نهادهای امنیتی، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در راستای برداشتن برخی تفکرات افراطی گام بردارند چرا که عامل اصلی عقب‌ماندگی شهرستان نیر همین تفکرات است.

وی گفت: انتظار داریم به نیازهای شهرستان نیر توجه ویژه مبنای کار باشد چرا که هم‌اکنون این شهرستان در ریل توسعه قرار گرفته و استفاده از علم روز برای رسیدن به اهداف مورد نظر مبنای کار قرار گرفته است.

بیانیه گام دوم انقلاب مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است

شهرام محمدی فرماندار جدید شهرستان نیر در ادامه بیان کرد: تمامی مسئولان در هر جایگاه و منصبی باید پاسخگوی کارها و اقدامات خود باشد و این که اگر در نظام جمهوری اسلامی ایران بتوانیم خدمت کنیم برای ما یک فرصت ارزشمند و توفیق الهی است و نباید بیانیه گام دوم انقلاب مورد غفلت مسئولان قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: برای ما یک اولویت اساسی و مهم است تا عمران و آبادانی برای ایجاد امنیت و آسایش را مورد توجه قرار می‌دهیم و چه بهتر که در مناطق محروم و روستایی خدمت‌گزاری شود که خوشبختانه با روند خوبی در حال اجراست و خدمات‌دهی به روستاییان هدف مهم انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان نیر گفت: داشتن برنامه برای اجرای کارها اولویت اساسی است و برای آینده چه برنامه‌هایی داریم چرا که باید بتوانیم بهره‌گیری حداکثری از برنامه‌ها داشته باشند که خوشبختانه مردم شهرستان نیر با تمام توان و تلاش خود برای خدمت به منطقه تلاش می‌کنند انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی با آمار وارد کار شوند تا بتوانیم موانع را از سر راه برداریم.

محمدی اظهار کرد: داشتن نگاه مثبت در اجرای کارها بسیار حائز اهمیت است و اگر این نگاه را در تمامی ابعاد داشته باشیم بی‌شک شاهد دستاوردهای ارزشمندی خواهیم بود تا خدمت‌رسانی به بهترین نحو صورت گیرد.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به رسیدن به خودکفایی ملت ایران اسلامی نیز گفت: خوشبختانه در حال حاضر 12 درصد مونتاژ خودروها در حال حاضر انجام می‌شود و آبادانی و عمرانی در سطح کشور گسترش روزافزون دارد که این امر دارای ضرورت‌ها است که می‌توانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و باید از تفرقه و تشدد جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های استان اردبیل برای توسعه تک تک مناطق مختلف استان استفاده شود چرا که تمامی مناطق استان به خصوص شهرستان نیر بسیار حائز اهمیت است که می‌توان به آب ، طبیعت و بسیاری از نعمت‌های خدادادی اشاره کرد.

انتهای پیام/132/س

نظر شما