شناسهٔ خبر: 52244174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار قم: مشکل حادثه‌خیز بودن "جاده نیزار" برطرف می‌شود

گروه استان‌ها ــ استاندار قم بابیان اینکه مشکل حادثه‌خیز بودن جاده نیزار برطرف می‌شود، گفت: باید برای رفع مشکلات استان زمان‌بندی داشته باشیم و سپس با تصمیمات مناسب در راستای رفع آن اقدام کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم؛ سید محمدتقی شاه‌چراغی استاندار قم  امروز در حاشیه بازدید از بخش سلفچگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه‌ای که با حضور مسئولین بخش داشتیم  از روستای جنداب بازدید و به مشکلات مردم این منطقه رسیدگی شد.

وی افزود: مشکل زمین مسکونی و عقب‌نشینی زمین ازجمله مشکلات مردم این منطقه بود، قطعه زمین 5 هکتاری بین امام‌زاده عباس و روستا بود و پیش‌بینی‌هایی در این زمینه داشتیم.

استاندار قم بیان کرد: بازدیدی از جاده نیزار داشتیم و یکی از مشکلاتی که داریم  بخشی از جاده‌های روستایی خطرناک است و در سفر پیش‌بینی اعتبار شد و بخشی از این اعتبارات به دستور رئیس‌جمهور واریز می‌شود.

شاه‌چراغی بابیان اینکه مشکل حادثه‌خیز بودن جاده نیزار برطرف می‌شود، عنوان کرد: نشستی با شورای روستاهای دهستان نیزار در امام‌زاده عبدالله برگزار شد و اصل این است که مدیران در کنار اینکه در جلسات حضور پیدا کنند در راستای رفع مشکلات اهتمام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید برای رفع مشکلات استان زمان‌بندی داشته باشیم و سپس با تصمیمات مناسب در راستای رفع آن اقدام کنیم و هر مشکلی که امکان رفع آن وجود ندارد به مردم گفته شود.

انتهای پیام/452/س

نظر شما