شناسهٔ خبر: 52217146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سارا قمی و پایان 15 سال حضور در تیم ملی؛

تلخ‌ترین خداحافظی در دی وای پاتیل (عکس)

ستاره باتجربه تیم ملی فوتبال زنان، امشب کفش‌های خود در فوتبال ملی را آویخت و با دور افتخار در ورزشگاه شهر بمبئی از عرصه ملی خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" مطابق آن‌چه انتظار می‌رفت و پیش از جام ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی آن انجام شده بود، امشب سارا قمی هافبک-مهاجم 34 ساله فوتبال زنان ایران در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر مومبای بمبئی هند و بعد از اتمام دوئل با چین‌تایپه، مراسم خداحافظی با حضور هم‌بازیانش گرفت و با بوسه بر پیراهن تیم ملی رسماً خداحافظی‌اش را اعلام کرد.

 

البته او سال گذشته هم از تیم ملی خداحافظی کرده بود، اما علت این خداحافظی در آن مقطع این بود که تیم ملی تعطیل شده اما بعد از احیای دوباره تیم ملی فوتبال زنان و دعوت از سارا قمی، او در اردوهای اخیر و سپس جام ملت‌ها حاضر شد اما امشب تصمیم نهایی خود را برای وداع با فوتبال ملی گرفت.

 

ملی‌پوشان فوتبال زنان بعد از شکست مقابل چین‌تایپه، امشب سارا قمی را بدرقه کردند و همراه او در بوسه زدن به پیراهن تیم ملی در چهارگوشه زمین مسابقه بودند تا خداحافظی کاپیتان باتجربه فوتبال ملی زنان این‌گونه انجام شود.

 

سارا قمی سابقه 54 بار پوشیدن پیراهن تیم ملی و به ثمر رساندن 17 گل را در کارنامه خود دارد؛ البته که این بازیکن باتجربه تا پایان فصل به‌عنوان بازیکن در تیم هیئت فوتبال البرز ادامه فعالیت خواهد داشت و به نظر می‌رسد حداقل تا پایان فصل جاری قصدی برای خداحافظی از فوتبال و ورود رسمی به جرگه مربیان را ندارد.

 

 

نظر شما