شناسهٔ خبر: 52215233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درگذشت آیت‌الله گرایلی را تسلیت گفت

صاحب‌خبر -

شفقنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین گرایلی، از استادان حوزه علمیه مشهد و امام جماعت مسجد گوهرشاد را تسلیت گفت.

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در پیام خود نوشت: رحلت جانگداز عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله گرایلی موجب تأثر خاطر گردید.

وی ادامه داد: فقدان استاد برجسته فقه و تفسیر، شخصیت هدایتگر و سازنده در حوزه تبلیغ، روحانی انقلابی و مقاوم در خط ولایتمداری در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در درازای عمر انقلاب اسلامی همان رخنه غیرقابل ترمیم در اسلام است که مقام عصمت فرمودند «ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شئ»

امام جمعه مشهد افزوده است: مصیبت وارده را به حوزه علمیه استان و بیت معظم آن مرحوم به ویژه فرزندان فاضل و برومند ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

آیت‌الله گرایلی در سال ۱۳۲۲ در بهشهر متولد شد و در سال ۱۳۳۵ برای ادامه تحصیل به مشهد آمد. آن مرحوم سابقه تبلیغ در داخل و خارج کشور، امامت جماعت مسجد گوهرشاد و روحانی حج را در کارنامه خود دارد.

این عالم وارسته امروز دار فانی را وداع گفت که مراسم تشییع وی فردا – پنجشنبه- ساعت ۹ صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

نظر شما