شناسهٔ خبر: 52164746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال ملی

دعوای بزرگ رقبای ایران در فوتبال بر سر اسرائیل | هافبک سابق پرسپولیس عازم تهران شد

فدراسیون های فوتبال عراق و لبنان به خاطر رژیم صهیونیستی وارد چالش شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، تیم فوتبال عراق قرار است پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

از روز گذشته مشکلی برای یکی از بازیکنان کلیدی عراق برای حضور در بازی دومشان مقابل لبنان به خاطر رژیم اشغالگر قدس رخ داده است.

ایمن حسین مهاجم گلزن و توانمند روادید حضور در کشور لبنان را دریافت نکرد. دلیل عدم صدور ویزا از سوی دولت لبنان برای این فوتبالیست عراقی حضور این بازیکن در خاک فلسطین اشغالی با مهر رژیم صهیونیستی است.

طبق اعلام رسانه های عراق این بازیکن در سال ۲۰۱۸ برای رفتن به کشور فلسطین از مرز اردن و رژیم صهیونیستی از طریق زمینی عبور کرد و به همین خاطر مهر رژیم اشغالگر در پاسپورت این بازیکن وجود دارد.

اختلافات بین فدراسیون عراق و لبنان در این زمینه بالا گرفته و فدراسیون عراق می خواهد در این زمینه به AFC و فیفا شکایت کند تا از حضور این بازیکن کلیدی در ترکیب تیمش در بازی با لبنان محروم نشود.

عراق و لبنان برای گرفتن سهمیه پلی آف صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ رقابت تنگاتنگی دارند.

 هافبک سابق پرسپولیس عازم تهران شد+عکس

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس از قطر راهی تهران شد.

اختلاف عراق و لبنان,ایمن حسین مهاجم عراق

تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در دور هفتم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق است.

در همین رابطه ۳ لژیونر عراق در لیگ ستارگان قطر لحظاتی پیش از فرودگاه بین المللی حمد دوحه راهی تهران شدند تا به اردوی تیم ملی کشورشان قبل از بازی با شاگردان اسکوچیچ ملحق شوند.

بشار رسن هافبک اسبق پرسپولیس که در این فصل برای تیم قطر بازی می کند در جمع ۳ لژیونر شاغل در لیگ ستارگان حضور داشت و راهی تهران شد.

شاگردان اسکوچیچ اکنون با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه اول انتخابی هستند و تنها نیاز به پیروزی در بازی پنجشنبه دارند تا جشن صعود به جام جهانی را بگیرند.

نظر شما