شناسهٔ خبر: 52140378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌ تبار:

نماز جمعه موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی است

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در استان و امام ‌جمعه ایلام‌ گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه سنگر دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی و همچنین موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی‌تبار صبح امروز در مراسم تکریم و ‌معارفه امام جمعه دره شهر با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: در شرایط کنونی باید تلاش شود ابعاد مختلف وجودی حضرت زهرا(س) را به عنوان یک انسان کامل مطرح و زندگیمان را بر اساس این الگو تنظیم نماییم.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در ادامه افزود: حضرت زهرا (س) در عفاف، حجاب، خانه داری ، همسرداری، تربیت فرزند و تمام ابعاد زندگی الگویی برای مردان و زنان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر اصلی در مقابل تهاجم دشمنان است خاطرنشان کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه سنگر دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی و همچنین موثرترین منبر برای تقویت بینش سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در پایان بیان کرد: در واقع نماز جمعه قرارگاه فرهنگی مقاومت در برابر شبیه خون فرهنگی غرب و به عنوان سنگر اصلی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان مطرح است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام قنبربیگی تقدیر و حجت الاسلام احمد امرایی به عنوان امام جمعه دره شهر معارفه شد.

 

نظر شما