شناسهٔ خبر: 52114365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

تعطیلی مدارس خراسان رضوی به علت برودت هوا

موج نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه مدارس مقطع ابتدایی در «نواحی هفتگانه مشهد» و «تبادکان» و مناطق «احمدآباد» و «رضویه» و همچنین شهرستان های «طرقبه شاندیز»، «خواف» و «گناباد» فردا شنبه ۲ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: علاوه بر تعطیلی مدارس چندین شهر استان، مدارس ابتدایی شهرستان‌های چناران و فریمان این استان نیز در نوبت صبح شنبه به علت برودت هوا تعطیل است.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه کرد: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارسی که به علت برودت هوا مدارس ابتدایی فریمان و چناران را تعطیل کرد برودت هوا تعطیل هستند به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: پیش از این نیز با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا تمامی مدارس مقطع ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان و مناطق احمدآباد و رضویه و شهرستان‌های طرقبه شاندیز، خواف و گناباد روز شنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شده بود.

 وی در ادامه تصریح کرد: همچنین امروز مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان‌های کلات و کوهسرخ با یک ساعت تاخیر و در مناطق جلگه رخ و کدکن با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در شهرستان خواف نیز مدارس مقطع متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اطلاعیه ای متذکر شد: با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه مدارس مقطع ابتدایی در «نواحی هفتگانه مشهد» و «تبادکان» و مناطق «احمدآباد» و «رضویه» و همچنین شهرستان های «طرقبه شاندیز»، «خواف» و «گناباد» فردا شنبه ۲ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

بر همین اساس کلیه مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان «کلات» و «کوهسرخ» با یک ساعت تاخیر و در مناطق «جلگه رخ» و «کدکن» با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در شهرستان «فریمان» مدارس مقطع ابتدایی و در شهرستان «خواف» مدارس مقطع متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند نمود.

شایان ذکر است فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارسی که به علت برودت هوا تعطیل است به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه "شاد" ادامه خواهد یافت.

نظر شما