شناسهٔ خبر: 52110112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد/ شروع نیم فصل دوم با یک جدال سخت و حساس

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تیم فولاد خوزستان مشخص شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرپوش، دیدار پرسپولیس و فولاد تحت تاثیر اتفاقات مختلفی برگزار خواهد شد.

دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که پرسپولیس به لحاظ مسائل غیرفنی شرایط خوبی ندارد و بدقولی مدیران باشگاه در پرداخت مطالبات شاگردان یحیی گل‌محمدی باعث شده تا او تهدید کند در صورتی که این مشکلات تا قبل از بازی فردا حل نشود، او بعد از بازی با فولاد استعفا خواهد داد.

از طرف دیگر، با شروع شدن نقل و انتقالات زمستانی، هر دو تیم دست روی بازیکنان یکدیگر گذاشته‌اند. پرسپولیس به دنبال جذب لوسیانو پریرا است و نکونام هم خواهان جذب رضا اسدی، سعید آقایی و مهدی شیری شده است.

دیدار رفت دو تیم در شرایطی برگزار شد که پرسپولیس با شکست مقابل الهلال، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود اما در اهواز و در اولین بازی لیگ توانست با نتیجه ۱-۳ فولاد – که آن زمان عبدالله ویسی سرمربی‌اش بود – را شکست دهد و حالا باید دید نکونام می‌تواند از یحیی گل‌محمدی و تیمش امتیاز بگیرد یا نه.

هم اکنون پرسپولیس با ۹ پیروزی، ۵ تساوی و ۱ شکست، ۲۱ گل زده، ۱۰ گل خورده و کسب ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و ۳ امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

دو تیم در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که آن بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود پرسپولیس به پایان رسید. حامد پاکدل، عیسی آل کثیر و رضا اسدی برای پرسپولیس گلزنی کردند و شیمبا نیز از روی نقطه پنالتی تک گل فولاد را به ثمر رساند.

خوزستانی ها تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، ۵ پیروزی داشته اند، ۶ پیروزی و  ۴ شکست. آن ها همچنین آمار ۱۲ گل زده و ۱۳ گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تنها ۲۱ امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس مقابل فولاد به شرح زیر است:

بنظر می رسد که حامد لک سنگربان تیم پرسپولیس در دیدار با فولاد خواهد بود.

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافعان احتمالی سرخ پوشان خواهند بود.

میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی هافبک های شاگردان گل محمدی هستند.

مهدی عبدی و وحید امیری زیر در خط حمله تیم پرسپولیس در برابر فولاد بازی خواهند کرد.

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی

غایبان:

پرسپولیس در اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ قادر به استفاده از ۴ بازیکن خود نیست.

رادوشوویچ همچنان از پرسپولیس دور است و قرار هم نیست به این تیم اضافه شود. ضمن این که عیسی آل کثیر نیز به دلیل پارگی رباط طی روزهای آینده و با جذب بازیکنان جدید احتمالا از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد. به جز این دو نفر امید عالیشاه و حامد پاکدل نیز کماکان دوران مصدومیت را طی کرده و قادر به همراهی پرسپولیس نیستند.

از این رو پرسپولیس اولین بازی نیم فصل دوم را در غیاب ۴ بازیکن آغاز خواهد کرد.

نظر شما