شناسهٔ خبر: 52107281 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

استودیوی Deviation Games با همکاری سونی روی یک بازی نقش‌‎آفرینی کار می‎کند

محمد حسین کریمی

صاحب‌خبر -

استودیوی کالیفرنیایی Deviation Games که از برخی کارگردانان قدیمی سری Call of Duty تشکیل شده است، با همکاری سونی روی یک بازی نقش‌آفرینی داستان‌محور کار می‌کند.

این اطلاعات از طریق آگهی شغلی حول نیاز به یک طراح ارشد بازی منتشر شده است. بخش توضیحات شامل متن زیر می‌شود:

ما به دنبال یک طراح ارشد ماهر بازی‌های ویدیویی هستیم که در بازی‌های تک‌نفره و چندنفره نقش‌آفرینی/اکشن/داستانی تجربه‌ی نویسندگی محتویات مربوط به ماموریت (Quest/Mission) را داشته باشد. به طور ایده آل، نیاز به شخصی داریم که چندین سال در این صنعت کار کرده، در شتاب‌دهی به مراحل ابتدایی توسعه خبره باشد و همچنین با بازی‌های چندنفره و کوآپ نیز آشنایی داشته باشد.

در اواسط سال 2021 همکاری Deviation Games با سونی اعلام شد. به احتمال زیاد این بازی همان پروژه‌ای است که قرار بود در سال 2022 از پیش‌تولید خارج شده و مراحل ساخت آن آغاز شود. اگرچه نکته‌ی قابل توجه این است که Deviation Games روز گذشته تاسیس شعبه‌ای جدید در کانادا را اعلام کرد. این احتمال وجود دارد که تیم اصلی روی اثری شبیه به Call of Duty کار کند و شعبه‌ی دوم ساخت اثری نقش‌‎آفرینی با المان‌های چندنفره را پیش ببرد. تیم Deviation Games توسط دو تن از افراد کلیدی تیم سازنده‌ی Call of Duty: Black Ops پایه‌گذاری شده است.

اینسایدر استخونی Hamid_Death Stranding Capitan :- mhmteam Lucciola Ballad Ellie

برچسب‌ها:

نظر شما