شناسهٔ خبر: 52087085 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امکان استقرار شرکت هاي دانش بنيان در دانشگاه اميرکبير

صاحب‌خبر -
امکان استقرار شرکت هاي دانش بنيان در دانشگاه اميرکبير
خبرگزاری آریا- مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد که در این مجتمع 48 شرکت دانش بنیان و واحد فناور مستقر خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مجتمع فناوری و نوآوری شماره 4 دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در خیابان بزرگمهر قرار دارد، در 10 طبقه و زیر بنای حدود 8 هزار و 500 مترمربع، محل استقرار 48 شرکت و واحد فناور خواهد بود.
این مجتمع که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از منابع دولتی در دست ساخت است تا پایان سال 1401 به بهره‌برداری می‌رسد.
طراحی و ساخت این مجتمع به نحوی است که فضاهای آن برای کاربری شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مناسب سازی شده است.
شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و استارت‌آپ‌هایی که تمایل به پیش‌خرید واحدهای این مجتمع را دارند می توانند با مطالعه کتابچه فراخوان فروش مجتمع فناوری نشان و تکمیل و ارسال فرم درخواست پیش خرید به پارک علم و فناوری دانشگاه، تقاضای خود را تا 6 بهمن ماه 1400 ثبت کنند.
در حال حاضر، 3 برج علم و فناوری در پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر هره‌برداری شده و برج فناوری و نوآوری شماره 4 نیز در دست ساخت است.
برج‌ها و مجتمع‌های نوآوری و فناوری علاوه بر متمرکزسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، زمینه تعامل و همکاری بیشتر این مجموعه‌ها با یکدیگر در حوزه‌های میان رشته‌ای را فراهم می کنند و علاوه بر آن خدمت‌رسانی به شرکتها به همت پارک علم و فناوری با کیفیت و سهولت بیشتری انجام می‌شود.

نظر شما