شناسهٔ خبر: 52080840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کردستان: شیوه خدمت‌رسانی به مردم در این روزهای برفی قابل‌قبول نیست

گروه استان‌ها - استاندار کردستان در جلسه ستاد مدیریت بحران به ارائه گزارش شهردار سنندج واکنش نشان داد و گفت: شیوه خدمت‌رسانی به مردم اصلا قابل قبول نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیدانور رشیدی امشب در جلسه مدیریت بحران استان کردستان که در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به بارش‌های اخیر برف اظهار داشت: حدود چهار هزار و 500هکتار وسعت شهر سنندج بوده که با بضاعت موجود شهرداری، قطعا رضایت‌مندی شهروندان و مسئولان را کسب نکرده و بابت این ضعف عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: از ابتدای آذرماه سال‌جاری چندین جلسه ستاد مدیریت بحران و برف‌روبی در شهرداری سنندج تشکیل شد اما متاسفانه نتوانستیم به‌خوبی خدمت‌رسانی کنیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه چهار نقطه شهر برای برف‌روبی مشخص شده و نیروهای انسانی شهرداری متناسب با این نقاط ساماندهی شده‌اند، تصریح کرد: به دلیل اینکه در سال‌های اخیر شاهد بارش سنگین نبودیم، آمادگی لازم پیش‌بینی نشده بود چراکه بارش برف به طوری بود که دستگاه‌ و ماشین‌آلات برف‌روبی چندین بار بایستی خیابان‌ها را برف‌روبی می‌کردند و نتوانستند به کوچه‌ها رسیدگی شود.

رشیدی اظهار کرد: نیروهای شهرداری در چند روز اخیر علی‌رغم بارش برف، مشغول به خدمت‌رسانی بودند.

اظهارات شهردار سنندج در حالی مطرح شد، که واکنش استاندار کردستان را در پی داشت و گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارش نیست چرا که در بحث ساماندهی تجهیزات و شیوه مدیریت شهری با مشکل مواجه‌ایم.

وی با بیان اینکه گرچه نمی‌خواهیم کسی را مقصر کنیم اما شیوه خدمت‌رسانی و ضعف‌های موجود در نحوه خدمت‌رسانی اصلا قابل قبول نیست، افزود: تمام تجهیزات و ماشین‌آلات دستگاه‌های دولتی در اختیار مدیریت شهری بوده و باید از امشب که سامانه بارشی جدید وارد استان شده، برنامه داشته باشیم.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه شیرینی این‌ نعمت بارش برف تبدیل به تلخی نشود، تصریح کرد: به‌جای ارائه گزارش، اعلام کنید با توجه به اینکه امشب بارش برف مجددا آغاز می‌شود، چه برنامه‌ای برای جلوگیری از تکرار این وضعیت و شیوه خدمات شهری دارید؟

شهردار سنندج نیز در پاسخ ضمن درخواست از همه دستگاه‌ها برای کمک به مدیریت شهری اذعان کرد: حقیقتا تجهیزات و ماشین‌آلات موجود و بضاعتمان پاسخ‌گوی این همه مشکلات نیست.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما