شناسهٔ خبر: 52072978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌های روستایی مازندران تا پایان امروز بازگشایی می‌شوند

گروه استانها_سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از ۷۵ روستایی که پس از بارش برف جاده‌ آنها مسدود شده بود، ۵۰ روستا بازگشایی شد و بقیه تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

اسماعیل فولادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه در پی بارش برف در مازندران، راه 75 روستای مازندران مسدود شده بود و بازگشایی آنها از بعدازظهر دیروز آغاز گردید، اظهار کرد: تاکنون راه 50 روستا بازگشایی شده است و راه 25 روستای دیگر تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای اصلی منتهی به روستاها از قبل بازگشایی شده بود، گفت: مسیرهای آنتنی ورودی روستاها مسدود است که عوامل راهداری در حال برف روبی، پاکسازی و بازگشایی مسیرها هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از باز بودن همه جاده‌های مازندران خبر داد و افزود: عملیات برف روبی و پاکسازی جاده های اصلی و فرعی مازندران در مناطق کوهستانی انجام شده است و تردد در همه آنها جریان دارد.

فولادی با بیان اینکه عوامل راهداری در طرح زمستانی قرار دارند و پایان عملیات این دوره بارش؛ پایان عملیات راهداری نیست، یادآورشد: همه عوامل راهداری مازندران در آماده باش کامل به سر می‌برند و تجهیزات راهداری نیز در راهدارخانه‌ها آماده عملیات بارش‌های بعدی هستند.

وی شرایط جوی جاده‌های مازندران را صاف و آفتابی اعلام و تصریح کرد: سطح جاده‌های استان در کناره و کوهستان خشک است و در ارتفاعات نیز از مه خبری نیست.

انتهای پیام/ش

نظر شما