شناسهٔ خبر: 52070940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه ارتباطی ۴۰۸ روستای استان کردستان همچنان مسدود است

گروه استان‌ها ــ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ارتباطی ۴۰۸ روستای کردستان همچنان مسدود بوده و از ورود سامانه جدید بارشی امشب نیز بابت انسداد راه‌های دیگر نگران هستیم.

صاحب‌خبر -

رامبد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  در رابطه با آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان که بر اثر بارش شدید برف مسدود شده بودند، اظهار داشت: راه ارتباطی 408 روستای کردستان همچنان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه اکثر راه‌های روستای مسدودشده مربوط به شهرستان‌های سقز، بانه، دیواندره و مریوان است، گفت: از شب گذشته تا ساعت 8 صبح امروز با تلاش همکاران راهداری راه ارتباطی 220 روستا بازگشایی شد اما کولاک برخی از آنها را مجدد مسدود کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: تمام سعی و تلاش همکاران راهداری بر آن است که تا آخر وقت امروز بتوانیم راه‌های ارتباطی روستایی مسدودشده استان را بازگشایی کنیم اما حقیقتا با کمبود نیرو مواجه و همکارانمان نیز به صورت 24ساعته مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی بوده و وقت استراحت ندارند.

وی از نجات جان 25 مادر باردار از برف و کولاک شدید توسط همکاران راهداری، هلال‌احمر و اورژانس در استان خبر داد و افزود: اگر عوامل راهداری راه‌ها را بازگشایی نکنند نیروهای هلال‌احمر و اورژانس هم که نمی‌توانند تردد کنند.

نوذری ضمن عذرخواهی از روستائیانی که راه‌های ارتباطی‌شان مسدود شده، اظهار کرد: از مردم نیز انتظار می‌رود در این شرایط از ترددهای غیرضروری خودداری و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از بارش مجدد برف از امشب طی سامانه بارشی جدید در استان خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون راه‌های اصلی باز بوده و ترددها در جریان است اما امیدواریم با این بارش جدید، راه‌های ارتباطی روستایی دیگری مسدود نشود.

انتهای پیام/481/س

نظر شما