شناسهٔ خبر: 52056348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

طی شبانه روز گذشته رخ داد:

شناسایی 194 بیمار جدید کرونایی در اصفهان / 34 بیمار بدحال

موج نیوز

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 194 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

نورالدین سلطانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته تعداد 194 نفر مثبت به ویروس کرونا در استان شناسایی و 72 بیمار در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 59 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

نورالدین سلطانیان در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان توضیح داد: در حال حاضر 253 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 34 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه  و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی شبانه روز گذشته در استان اصفهان موردی از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام نشده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز یک نفر گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون تعداد یک میلیون و 310 هزار و 202 نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

سلطانیان بیان داشت: همچنین از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون تعداد ۱۱ هزار و ۱۹ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۳۴۷ نفر فوت شدگان مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان نیز گفت: از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان 128 هزار و 97 نفر ترخیص شدگان کرونا مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.

 

نظر شما