شناسهٔ خبر: 52034985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سهمیه قطعی بارسلونا در جوایز The Best فیفا

بسیاری تصور می کردند که با جدایی مسی، بارسلونا تا چندین سال در جوایز فردی فوتبال جایی نخواهد داشت اما به نظر می رسد که بازیکنان تیم زنان فوتبال بارسا فعلا پرچم را برای این تیم برافراشته نگه داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا در سال 2021 همه جام ها را درو کرد و الکسیا پوتیاس نیز توانست جایزه توپ طلا را کسب کند. امشب جایزه بهترین های سال فیفا برگزار می شود که پوتیاس در کنار دیگر بارسایی یعنی جنی هرموسو و همچنین سم کِر استرالیایی از چلسی، سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن زن سال 2021 فوتبال جهان هستند. او شانس اول کسب جایزه محسوب می شود.

 

 

 

 

الکسیا پوتیاس جوایز بهترین بازیکن سال یوفا، توپ طلا و گلوب ساکر را کسب کرده و حالا امید زیادی به کسب جایزه The Best فیفا دارد تا بتواند کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند. به این ترتیب هواداران بارسلونا هر چند که در رده مردان موفقیت زیادی نداشته اند، می توانند به کسب یک جایزه در مراسم امشب امیدوار باشند.

 

 

 

 

البته بارسلونا در میان نامزدهای تیم برتر سال با حضور جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، دنی آلوز و فرانکی دی یونگ نمایندگانی دارد و امیدوارند که حداقل یکی از این چهار نفر بتواند در تیم برتر سال جای بگیرد تا در این زمینه نیز بتوانند مراسم را با خاطره خوشی ترک کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما