شناسهٔ خبر: 52021398 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت‌الله سعیدی:

کلید حل مشکل جمعیت در پاسخ به شبهات و سؤالات مردم است

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه ما باید شبهات و سؤالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت حل شود، ادامه داد: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد ولی تبلیغات شیطان طبع انسان ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار معاون وزیر بهداشت که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اهل بیت (ع) که از ما خواسته‌اند به زیارت بیایید نخواستند که قبر و ضریحی را نگاه کنیم و ذکر و نمازی بخوانیم و برویم بلکه می‌خواستند که در ضمن زیارت یک تحول در شخص و شخصیت و جامعه انسان پدید بیاید.

وی با بیان اینکه مردم باید در پی زیارت، معلوماتی را کسب کنند و ولایتمداری خود را اعلام کنند، گفت: زیارت شما زیارتی است که همراه با دغدغه برای رفع مشکلات و تقویت سلامت مردم است و اهل بیت (ع) این زیارت را دوست دارند.

امام جمعه قم با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ابراز کرد: حضرت ام البنین شخصیتی بود که تواضع و ادب خود نسبت به اهل بیت (ع) را نشان داد و در این راه به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها از نام خود که فاطمه بود صرف نظر کرد و خود را ام البنین می‌نامید که برای ما درس است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه امروزه با تبلیغات شیطان تمام ارزش‌ها تبدیل به ضدارزش شده است، گفت: شیطان در مسیر عبادت خدا تمام چیزهایی که ارزش بود را با تبلیغات و رسانه‌های خود تبدیل به ضدارزش کرد و امروز ما در بحث جمعیت می‌بینیم که شیطان کاری کرده است که قوه شهوانی انسان که برای تولید نسل قرار داده شده به ابزاری برای فساد و فحشاء تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ما باید شبهات و سوالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت حل شود، ادامه داد: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد ولی تبلیغات شیطان طبع انسان‌ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می‌بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.

نظر شما