شناسهٔ خبر: 52018270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد؛

جزییات تعطیلی مدارس در کرمانشاه/امتحانات نهایی برگزار می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه جزییات تعطیلی مدارس استان کرمانشاه درپی بارش برف و یخبندان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و احتمال یخبندان در برخی مناطق استان کرمانشاه، در راستای کنترل بحران، محدودیت‌هایی در استان کرمانشاه برای فعالیت مدارس در نواحی برف گیر اتخاذ شده است.

وی افزود: سازمان هواشناسی نیز اعلام وضعیت هشدار سطح نارنجی کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل ستادهای مقابله با بحران در شهرستان‌های استان کرمانشاه، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات به دست رسیده، بیشترین بارش در شهرهای ثلاث‌باباجانی، پاوه و گواور به ثبت رسیده است.

وی با توصیه به کرمانشاهیان در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گفت: پدیده کاهش دما در روزهای میانی هفته جاری محسوس‌تر خواهد بود.

ظهرابی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش سنگین برف سختی تردد، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های ثلاث‌باباجانی، پاوه، جوانرود، روانسر و دالاهو در ۲نوبت صبح و ظهر در ۲ شنبه ۲۷ دی‌ماه تعطیل هستند.

وی با شرح جزئیات تعطیلی در سایر نقاط استان کرمانشاه گفت: مدارس بخش گواور در شهرستان گیلانغرب نیز در همه مقاطع تحصیلی در ۲نوبت صبح و ظهر در ۲ شنبه ۲۷ دی‌ماه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تاکید کرد: در سایر نقاط استان کرمانشاه فعالیت مدارس تغییری نداشته و امتحانات طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود.

ظهرابی با اعلام اینکه در برگزاری امتحانات نهایی تغییری انجام نمی‌شود، گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم به قوت خود باقی و حتی در شهرستان‌هایی که همه مقاطع تحصیلی آن تعطیل است، برگزار می‌شود.

نظر شما