شناسهٔ خبر: 51997075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بازداشت ۱۷۵ شرور تهران در عملیات ضربتی پلیس

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از اجرای ششمین مرحله طرح اقتدار توسط این پلیس خبر داد و گفت: در این طرح ۱۷۵ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات شهر تهران دستگیر شدند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، سرهنگ پیام کاویانی با اعلام خبر اجرای ششمین مرحله از طرح "اقتدار" توسط پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، درباره دستاوردهای طرح مذکور اظهار کرد: شب گذشته در یک اقدام ضربتی، به منظور ایجاد امنیت روانی برای شهروندان، تصمیم به اجرای ضربتی ششمین مرحله طرح اقتدار گرفته شد و در همین راستا به تمام نیروهای این پلیس آماده‌باش داده شد که با قدرت و صلابت همیشگی خود هیمنه پوشالی اراذل و اوباش و مزاحمان محلات شهر تهران را درهم بشکنند.

وی افزود: در این مرحله از طرح بیش از 76 محله و پاتوق اراذل و اوباش در سطح شهر تهران شناسایی شد و 175 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس که به طرق مختلف سبب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند، طی چندین عملیات جداگانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراکز و پایگاه‌های ده‌گانه پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: همچنین در این طرح 17 قبضه انواع سلاح سرد شامل قمه، شمشیر و چاقو از این افراد شرور کشف شد.

کاویانی تصریح کرد: در بخش دیگری از طرح مذکور بیش از 20 واحد صنفی متخلف که محل تردد و پاتوق اراذل و اوباش بوده، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح بیش از 16 پیچ اینستاگرامی و تارنماهای مرتبط با تحرکات حوزه اراذل و اوباش شناسایی و ضمن احضار ادمین‌های متخلف نسبت به مسدود کردن آن اقدام شد، گفت: 16 پرونده در این زمینه تشکیل شد و نفرات دستگیر شده به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اجازه قدرت‌نمایی به هیچ اوباشی داده نخواهد شد که با اقدامات مجرمانه و شرورانه خود بخواهد نظم و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بی‌اندازد.

نظر شما