شناسهٔ خبر: 51996440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی فردا تعطیل هستند؟

موج نیوز

به‌دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، به‌دنبال بارش سنگین برف ، کولاک و برودت شدید هوافردا یکشنبه 26 دی ماه در نظرکهریزی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شدو  تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمون ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی و در شهر قره آغاج مدارس استثنایی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در شهرستان مرند کلیه مدارس در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنایی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه دایر خواهد بود.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شدو  تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در ورزقان نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر ورزقان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

گفتنی است آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم‌بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به‌طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

این استان همواره تحت تأثیر بادهای سرد شمالی و سیبری و بادهای مرطوب دریای سیاه و مدیترانه و اقیانوس اطلس همچنین بادهای محلی متأثر از کوهستان‌های سبلان در شرق، سهند در غرب و جنوب غربی، رشته کوه‌های قره داغ در شمال، رشته کوه‌های تخت سلیمان و اربط در جنوب، ارتفاعات بزقوش در جنوب شرق و قوشاداغ در شمال شرق استان قرار دارد.

نظر شما