شناسهٔ خبر: 51981149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری اردبیل:

بازگشایی راه ۴۳۴ روستای اردبیل/کولاک محور خلخال-اسالم را مسدودکرد

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از برف روبی و بازگشایی راه ۴۳۴ روستای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم اله وثوقی صبح شنبه در بازدید از عملیات بازگشایی محورهای روستایی استان اردبیل اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی اکیپ‌های راهداری راه‌های روستایی بازگشایی شده ولی به دلیل کولاک بسیار شدید راه ۳۶۱ روستا مسدود است که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

وی گفت: بیشترین مسدودی راه‌های روستایی از شهرستان‌های خلخال، کوثر، نیر، اردبیل و مشکین شهر گزارش شده که راهداران پرتلاش با همه توان برای بازگشایی آنها در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در بارش اخیر بیش از ۱۵ هزار کیلومتر باند برف روبی انجام شد افزود: در عملیات برف روبی ۳۳۷ نفر نیروی انسانی و ۲۰۸ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی به مسدود بودن محور خلخال-اسالم به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی اشاره و اضافه کرد: این محور به دلیل نبود ایمنی و کولاک شدید برف هم‌اکنون مسدود بوده و بازگشایی مسیر متعاقباً اعلام خواهد شد.

وثوقی با اشاره به وجود کولاک بسیار شدید در گردنه‌ها از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به انجام سفر حتماً تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

نظر شما