شناسهٔ خبر: 51961727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مصلح: کیفیت زمین روی بازی اثر گذاشته بود؛ اگر از ما امتیاز کسر نمی‌شد‌ در کورس قهرمانی ‌بودیم

گروه استان‌ها- مدافع گل‌گهر گفت:اگر آن ۷ امتیاز از تیم ما کسر نمی‌شد،می‌توانستیم برای قهرمانی نیم‌فصل بجنگیم اما بعد از آن اتفاق، چند بازی طول کشید تا تیم از نظر روحی برگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شایان مصلح پس از تساوی تیمش در برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی پرفشاری بود و انتظار این شکل بازی را داشتیم. کیفیت زمین روی بازی اثر گذاشته بود، زمین فولادشهر همیشه کیفیت خوبی داشت اما امروز وضعیت زمین به اندازه‌ای بد بود که همه جای بدن‌مان زخمی شده است.

وی ادامه داد: شرایط زمین به شکلی بود که پای بازیکنان گیر می‌کرد و زمین می‌خوردند؛ خود من به همراه دو تن از بازیکنان ذوب‌آهن چند باری پای‌مان به شکلی گیر کرد که نزدیک بود آسیب ببینیم. در مجموع امروز شاهد بازی خوبی بودیم اما ما 6 یا 7 بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و حتی تبریزی و عاشوری که وارد بازی شدند، حال مساعدی نداشتند و متاسفانه سرماخوردگی باعث بیماری تعدادی زیادی از بازیکنان ما شده است.

مدافع گل‌گهر خاطرنشان کرد: ما انتظار این بازی سخت را داشتیم و در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و حتی یک یا دو توپ ما به دیرک دروازه ذوب‌آهن خورد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی نتیجه را جبران کنیم.

وی درخصوص روند تیمش در نیم‌فصل دوم مسابقات متذکر شد: ما در نیم‌فصل نخست تیم بسیار خوبی داشتیم اگر آن 7 امتیاز از تیم ما کسر نمی‌شد،می‌توانستیم برای قهرمانی نیم‌فصل بجنگیم اما بعد از آن اتفاق، چند بازی طول کشید تا تیم از نظر روحی برگردد. ما سپاهان را در یک بازی پرفشار شکست داده و همین طور مقابل استقلال و پیکان نتیجه خوبی کسب کرده بودیم. کسر آن 7 امتیاز روحیه بچه‌ها را خراب کرد.

مصلح گفت: ما منتظر هستیم تا آن 7 امتیاز به تیم ما برگردد و به امید خدا به کورس قهرمانی بازگردیم، تیم خوبی داریم و همه به نیم فصل دوم امیدوار هستیم. در این مدت بازیکنان خوبی مثل استنلی اضافه شده‌اند و امیدواریم مشکل اریک هم حل شود و به تیم باز گردد.

انتهای پیام/170/ش

نظر شما