شناسهٔ خبر: 51956095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

واکنش مطبوعات اسپانیا به ال کلاسیکوی جذاب + عکس

مطبوعات اسپانیا به نمایش عالی بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکوی سوپرجام واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فارس، شب گذشته در چارچوب نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید در مقابل بارسلونا در 120 دقیقه ماراتن جذاب به برتری 3 بر 2 رسید و راهی فینال این رقابت شد. بعد از این مسابقه مطبوعات اسپانیا به این ال کلاسیکوی زیبا و نمایش فرا تر از انتظار بارسلونا واکنش نشان دادند.

مارکا چاپ مادرید با تیتر «مادرید پیروزی سوپر کلاسیکو» از نمایش درخشان تیم آنچلوتی صحبت کرد و از رسیدن رئال به فینال گفت. این رسانه از ضد حمله های تیم مادریدی حرف زد و از «فده والورده» که گل برتری شاگردان کارلتو را به ثمر رساند، تمجید کرد.

1

اسپورت چاپ بارسلونا تیتری امیدوارکننده از تیمِ ژاوی به روی جلد برد و از بازگشت آبی اناری‌ها صحبت کرد.

تیم بارسلونا که در هفته‌های اخیر نمایشی پر افت و خیزی از خود نشان داده، در نیمه دوم مقابل رئال مادرید بسیاری را شگفت زده کرد. اسپورت با تیتر «قایق بارسلونا بازگشت» از نمایش امیدوار کننده تیمِ ژاوی نوشت.

2

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا نیز به تمجید از تیمِ ژاوی پرداخت و با تیتر «شکست با افتخار» از نمایش عالی آبی اناری ها حرف زد.

موندو نوشت که وقتی پدری وارد بازی شد، همه چیز به سود بارسا رقم خورد و این بازیکن نشان داد که چقدر تاثیر گذار است.

3

آ.اس چاپ مادرید نیز از والورده تعریف کرد و او را بازیکن بزرگی برای مادرید خواند. این روزنامه تیتر زد: والورده از عربستان.

والورده با گلزنی خود باعث شد تا مادرید به فینال این رقابت راه پیدا کند تا با برنده اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو که امشب به مصاف هم می‌روند، مبارزه کند.

4

منبع: فارس

نظر شما