شناسهٔ خبر: 51933735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس | دلایل احتمالی استعفای صدری و پس لرزه های ادامه دار آن! عدم صدور مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها | ۵۰۰ صفحه ایراد از پرسپولیس، چهارصد صفحه از استقلال!

صاحب‌خبر -

شفقنا – دلیل استعفای مجید صدری مشخص شد.

به گزارش شفقنا ورزشی ظاهرا امروز قرار بود مجید صدری و نماینده کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس با یک شرکت قرارداد جدیدی را امضاء کند اما جایگاه مجید صدری در سمت سرپرستی باشگاه سبب شد که شرکت مقابل به او اعلام کند که تضمینی برای اجرای تعهدات پرسپولیس در صورت جدایی وی از این باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل از عقد قرارداد صرف نظر کرد.

این اتفاق پس از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید چندین بار تکرار شده است و ضعیف بودن جایگاه صدری مانع عقد قرارداد با پرسپولیس و کارگزار از طرف برخی شرکت‌ها شد. بعد از این اتفاق صدری هم تصمیم گرفت از سمت خود استعفاء دهد.

بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل فقط ۲۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند این در شرایطی است که سرپرست باشگاه پرسپولیس  به بازیکنان و اعضای کادرفنی قول داده بود که تا امروز بخش دیگری از مبلغ قرارداد آنها را به حساب‌شان واریز کند اما این اتفاق رخ نداد.

شنیده ها حاکی از آن است که پس از استعفای مجید صدری بزودی تمام اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در اعتراض به وزارت ورزش استعفای خودشان تقدیم وزیر ورزش خواهند کرد و همچنین شنیده می شود تمام اعضای هیئت مدیره جدید سرخپوشان بجز یک پیشکسوت سایرین افرادی غیرورزشی هستند.

پس از اعلام استعفای مجید صدری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، سید محمد پولادگر گفت: این موضوع در جلسه ای با حضور سیدحمید سجادی و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این وزارتخانه بررسی شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، افزود: در جلسه عصر امروز ضمن تقدیم استعفای صدری به اعضا هیات مدیره و بررسی این موضوع، در خصوص گزینه‌ بعدی مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی ‌پرسپولیس تعیین تکلیف خواهد شد.

مجید صدری از سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد. شنیده ها حاکی از آن است که امروز رضا درویش که پیش از این هم نامش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود امروز در وزارتخانه جلسه ای با مسئولان وزارت داشته و باید دید در نهایت اعضای هیات مدیره باشگاه در این خصوص چه تصمیمی می گیرند.

منبع: شفقنا ورزشی

عدم صدور مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها | ۵۰۰ صفحه ایراد از پرسپولیس، چهارصد صفحه از استقلال!

نظر شما