شناسهٔ خبر: 51919433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس بنیاد مسکن کشور:

۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود

ایلام- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: هم اکنون ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر نیکزاد ظهر روز سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

وی گفت: انجام تمامی زیرساخت‌های خدماتی به عهده دولت و مردم تنها حق انشعابات را پرداخت می کنند.

رئیس بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خود را موظف می داند که در راستای محرومیت زدایی اقداماتی را انجام دهد.

نیکزاد افزود: چگونگی ساخت مدرسه در یکی از روستای هلیلان، بررسی تکمیل جاده روستایی و همچنین بررسی روند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن از ضرورت های انجام این سفر بود.

استاندار ایلام مهم ترین هدف اجرای نهضت ملی مسکن را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: این طرح موجب خانه دار شدن بسیاری از خانوارهای شهری و روستایی کم برخوردار و محروم جامعه می شود.

حسن بهرام نیا افزود: جغرافیای ایلام در مقایسه با دیگر استان ها به واسطه نبود زیرساخت ها، جنگ تحمیلی و سایر عوامل محرومیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان پایلوت محرومیت زدایی هستند که نیاز است در این حوزه به ایلام توجه ویژه ای شود.

بهرام نیا اضافه کرد: بنیاد مسکن در بهسازی نقاط روستایی، تکمیل طرح هادی و ایجاد مسکن روستایی جهادی عمل کرده است که امیدوارم این تلاش ها در نهضت ملی مسکن نیز تداوم یابد.

نظر شما