شناسهٔ خبر: 51911986 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

ثبت نام مجدد مسکن حمایتی در ۱۶استان

ثبت نام متقاضیان فاقد واحد مسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که تا پیش از این امکان نام‌نویسی نداشت، از ۲۰ دی ماه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پیرو اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد ثبت نام نهضت ملی مسکن، از ساعت ۱۲ روز ۲۰ دی ماه سال ۱۴۰۰ ثبت نام از متقاضیان مسکن در شهرهای ۱۶ استان کشور که پیش از این در سامانه ثمن بارگذاری نشده بود، امکان پذیر شد.

بر این اساس، تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد، صورت می پذیرد.

 بر اساس جزئیات بیان شده توسط متولیان مسکن تا پیش از این امکان ثبت نام برای ۷۲۰ شهر کشور در نهضت ملی مسکن مهیا بود که مهلت نام‌نویسی در این شهرها به پایان رسید. در این راستا با توجه به ثبت ۱۶۰۰ شهر در سامانه‌های وزارتی امکان ثبت نام برای بیش از ۹۰۰ شهر مهیا نبود که بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر امکان ثبت نام برای این شهرها مهیا شده است.

متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پیش از این نام شهر آن‌ها در سامانه نهضت ملی مسکن وجود نداشت از هم اکنون با مراجعه به سایت (saman.mrud.ir) می‌توانند فرآیند نا نویسی خود در طرح ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال را پیگیری کنند.

مشروح نام شهرهای اضافه شده به سامانه وزارت راه و شهرسازی به شرح ذیل است:

2

14001021000167_Test_NewPhotoFree

14001021000165_Test_NewPhotoFree

4

 

منبع: فارس

نظر شما