شناسهٔ خبر: 51799553 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

پست هوایی

پست بین المللی   پست بین المللی را می‌توان از لحاظ وسیله ارسال و همچنین نوع خدمات دسته‌بندی کرد. پست هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی،

صاحب‌خبر -

پست بین المللی

 

پست بین المللی را می‌توان از لحاظ وسیله ارسال و همچنین نوع خدمات دسته‌بندی کرد. پست هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی، در دسته بندی نوع اول قرار می‌گیرند.

1-ریلی یا قطار

کشور ایران، به عنوان دروازه‌ای به سمت کشورهای روسیه، اوکراین، بلاروس و ترکیه شناخته می‌شود، به همین دلیل، موقعیت جغرافیایی منطقه، برای مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از روش‌های حمل و نقل به این کشورها، حمل و نقل به وسیله قطار (ریلی) است. این نوع ارسال پستی، مانند دیگر روش‌ها از قوانین خاص خود برخوردار است. برای مثال، حمل اشیای قیمتی، وجه نقد، جواهرات و سایر موارد مشابه با این وسیله ممنوع است.

2-جاده‌ای

حمل و نقل زمینی کالا، به وسیله کامیون‌ و تریلی‌ها رایج است. حمل و نقل جاده‌ای، به صورت کامیون فول یا گروپاژ (خرده‌بار)، با حمل بارهای حجیم از تمام کشورهای اروپایی و ترکیه به تمام گمرک‌های کشور انجام می‌شود.

3-دریایی

جابه‌جایی کالاها و مرسولات، از طریق اقیانوس‌ها، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و کانال‌ها، به وسیله قایق یا کشتی را، حمل و نقل دریایی می‌گویند. ظرفیت حمل بالای کالا توسط کشتی‌ها، مهمترین ویژگی ترابری دریایی است. امروزه هرکشتی مگا، به طور تقریبی توانایی حمل هزاران کانتینر را دارد.

4-پست هوایی

ارسال کالا از طریق پست هوایی، به دلیل سرعت و سهولت جابه‌جایی مرسولات در میان مشتریان محبوب است. هزینه‌ی بالای این روش، با توجه به مزیت‌های آن قابل توجیه است.

ارسال انواع اسناد، مکاتبات، مرسوله‌های کوچک و حتی بارهای بزرگی همچون وسایل خانه، با استفاده از این روش امکان پذیر است.

انواع پست هوایی

1-داخلی

از مزایای پست اکسپرس داخلی، می‌توان به سرعت عمل، رعایت بالاترین استانداردها و اطمینان از زمان تحویل اشاره کرد.

2-بین المللی

پست هوایی بین المللی، بهترین و سریعترین راه ارسال اسناد، مدارک، مکاتبات و کالاها به خارج از کشور است. جابه‌جایی هوایی مرسولات، توسط شرکت‌های پستی خصوصی انجام می‌شود.

مزایای پست هوایی بین المللی

1-سرعت

یکی از مهم‌ترین عواملی که این شیوه پستی را از روش‌های دیگر متمایز کرده، سرعت آن است. در روش پست هوایی، از هواپیما استفاده می‌شود که سرعت آن نسبت به کشتی، اتومبیل و قطار بیشتر است.

2-توانایی ارسال به کشورهای دیگر

در این روش، برخلاف روش‌های دیگر پستی امکان ارسال محموله به کشورهای بسیار دور نیز وجود دارد. شرکت‌هایی که خدمات پست هوایی را ارائه می‌دهند، فرآیندهای اداری ارسال کالا را نیز به خوبی انجام می‌د‌هند، که این خود باعث صرفه جویی در زمان مشتری می‌شود.

3-ایمنی

مسیر و مرزهای هوایی امن، خطر آسیب به محصول و کالاها را حین پرواز کاهش داده است. به همین دلیل، پست هوایی روشی با امنیت بالا برای ارسال کالا به حساب می‌آید.

4-تحویل در محل

بسته‌ها و مرسولات در پست هوایی، پس از رسیدن به مقصد در گمرک ضبط نمی‌شوند، در نتیجه برای دریافت کالا نیاز به مراجعه مشتری نیست. همچنین، شرکت‌های پست بین المللی با ارائه خدمات درب به درب (Door to Door)، سهولت ارسال کالا را افزایش داده‌اند.

با وجود مزایای پست هوایی که به آن‌ها اشاره شد، معایبی نیز وجود دارد که می‌توان به محدودیت مسیرهای ارسال بار اشاره کرد. در این حالت، بخشی از مسیر به صورت زمینی طی می‌شود که سرعت تحویل کاهش می‌یابد.

پست بین المللی پی اس پی

پست بین‌المللی اکسپرس، یک راه قابل اطمینان، موثر، سریع و مقرون به صرفه برای ارسال کالا به داخل و خارج از کشور است که مرسولات به درخواست مشتری و در مقابل پرداخت هزینه مربوطه، به مقصد ارسال می‌شوند. در پست بین‌المللی اکسپرس، بسته‌بندی کالا نیز توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود تا مشتری از هر نظر با خیال آسوده بار خود را تحویل شرکت پست بین‌المللی دهد.

شرکتPSP ، علاوه بر خدمات مشاوره‌ای که در حوزه حمل و نقل هوایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، با بهره‌گیری از خطوط هوایی مستقیم از شهر شنژن چین تا مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) با بکار‌گیری نیروهای متخصص و با تجربه، نسبت به حمل کالای مشتریان خود مشغول فعالیت است.

همچنین شرکت پست بین المللی PSP، با دارا بودن ریل اختصاصی در حوزه 2 گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)، کالای مشتریان گرامی را (پس از تعیین ارزش و وزن مربوطه) می‌تواند 1 روزه ترخیص کند.

علاوه بر این، ارائه خدمات گمرکی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) این امکان را فراهم می‌سازد تا مشتریان محموله خود را، به سرعت و با حداقل هزینه دریافت نمایند.

خدمات پست بین المللی پی اس پی اکسپرس

 

1-حمل و نقل بین المللی

پی اس پی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در ایران، با اخذ تمامی مجوزهای قانونی، مجموعه‌ای کامل از خدمات حمل انواع بارهای مختلف را به صورت هوایی از اقصی نقاط دنیا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

2-ترخیص کالا

یکی از اصلی‌ترین فرآیندهای مربوط به صادرات و واردات کالا، خدمات گمرکی و ترخیص کالا است.

 شرکت پی اس پی، بواسطه تیم حرفه‌ای از کارشناسان و دارا بودن تمامی مجوزهای لازم در این زمینه، امکان ترخیص انواع بارها در وزن‌ها و ارزش‌های مختلف را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد.

3-پست سریع

پست سریع، شامل ارائه انواع خدمات حمل اکسپرس، خدمات پس‌کرایه، خدمات دربه به درب، خدمات لجستیک و ارسال انواع بسته‌ها و مدارک، به سراسر جهان در سریع‌ترین زمان ممکن است.

4-حواله‌های ارزی

دفاتر بین المللی و شعب گسترده نمایندگی‌های پی اس پی در اقصی نقاط دنیا، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که در صورت ثبت سفارش، از خدمات حواله ارزی بهره‌مند شوند.

5-بسته بندی

بسته بندی مناسب و مخصوص، مکمل تحویل سالم و مطمئن کالا به تمام نقاط جهان است. شرکت پی اس پی در صورت لزوم و متناسب با شرایط، اقدام به بسته بندی کالای مشتریان می‌نماید.

6-انبارداری

پی اس پی، این امکان را برای مشتریان محترم فراهم کرده است که در شرایط خاص، کالای مشتریان را در انبارهای اختصاصی خود، تا اتمام فرآیند ارسال و تحویل نگهداری نماید.

 

مزایای حمل و نقل با پست بین المللی پی اس پی

1-صرفه جویی در زمان:

حمل و نقل هوایی، بسیار سریع‌تر از روش‌های دیگر مانند دریایی، ریلی و جاده‌ای است.

2- پست هوایی بین المللی بسیار قابل اطمینان است: 

پست بین المللی پی اس پی، با استفاده از کد رهگیری و اپلیکیشن اختصاصی، زمان دقیق ارسال و پرواز را به اطلاع مشتریان می‌رساند.

3-حق بیمه کمتر:

در پست بین المللی هوایی، به دلیل کوتاه بودن مدت حمل و نقل، حق بیمه نسبت به روش‌های دریایی‌، ریلی و جاده‌ای کمتر است.

4-ایمنی:

به دلیل بسته‌بندی صحیح محموله توسط شرکت‌های پست بین المللی و کاهش احتمال سرقت در حمل و نقل هوایی، می‌توان ایمنی کالا را تضمین شده دانست.

 

راه‌های ارتباطی با شرکت پست بین‌‌المللی PSP :

۱.اپلیکیشن اختصاصی :

پست بین‌المللیPSP، اولین شرکت خدمات پست سریع هوایی در ایران است. اپلیکیشن اختصاصیPSP، این امکان را برای مشتریان محترم فراهم کرده، تا به راحتی سفارش خود را ثبت نموده و تمامی مراحل حمل و نقل کالای خود را لحظه به لحظه رصد کنند.

۲.از طریق وب‌سایت:

مشتریان عزیز تنها با یک کلیک می‌توانند وارد سایت شوند و سفارش خود را ثبت کنند. برای ثبت سفارش از طریق وب‌سایت کافی است تصویر کالا، تصویر لیست پکیج و تصویر پیش فاکتور در قسمت ثبت سفارش قرار دهند تا ادامه مراحل طی شود. مشتریان گرامی می‌توانند درصورت وجود هر گونه سوال یا ابهامی، با شرکت تماس حاصل کنند و از کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را کسب نمایند.

۳. شماره تماس

-تلفن ثابت: ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱

-واتساپ: ۰۹۱۰۸۱۶۸۷۶۹

هر مشتری، کارشناس فروش مختص به خود درPSP  دارد، از این جهت می‌توانند سفارش خود را با آسودگی خاطر به ما بسپارند.

 ۴. ما را در اینستاگرام دنبال نمایید و از آخرین اخبار آگاه شوید:

https://www.instagram.com/psp.express/

نظر شما