شناسهٔ خبر: 51779533 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

تنوع جعبه ابزار پلاستیکی در بازار ایران

جعبه ابزار همانطور که از نامش پیداست یک جعبه با ظاهری خاص و شناخته شده است که برای نگهداری، دسته بندی و حمل و نقل آسان ابزارهای مختلف مورد استفاده قرار می

صاحب‌خبر -

جعبه ابزار همانطور که از نامش پیداست یک جعبه با ظاهری خاص و شناخته شده است که برای نگهداری، دسته بندی و حمل و نقل آسان ابزارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه ابزارها در اجناس گوناگون از جمله فلزی، پلاستیکی، پلیمری و ... تولید می شوند که در این میان جعبه ابزار پلاستیکی به برخورداری از مزایای ویژه که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد استفاده بیشتری نسبت به دیگر جعبه ابزارها با جنس های فلزی و پلیمری دارد.

جعبه ابزار پلاستیکی

البته مزایا و ارزش خرید بالای جعبه ابزارهای پلاستیکی به میزان قابل توجهی به مواد اولیه بکار رفته در تولید آن ها وابسته است به همین دلیل ما به افرادی که قصد دارند یکبار جعبه ابزار خریداری کنند و چند سال بدون کوچک ترین آسیبی از آن بهره ببرند توصیه می کنیم به سراغ خرید جعبه ابزارهای پلاستیکی برند پلاستون ایران بروند.

پلاستون ایران کارخانه تولید کننده جعبه ابزارها و پالت ها و قفسه پلاستیکی ابزار با بهترین متدهای روز جهان است که با عرضه مستقیم محصولات خود امکان خریداری آن ها با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با کیفیتی که دارند را برای خریداران فراهم کرده است.

این گروه تولیدی با بیش از 5 دهه سابقه در زمینه تولید پالت پلاستیکی و پالت پیچ و مهره در میان کارخانه داران، انبارداران، تعمیرکاران، صاحبین فروشگاه ها برندی شناخته شده می باشد اما اگر شما تاکنون با این برند آشنا نشده اید حتما همین حالا لینک https://www.plastoniran.com   وارد شوید تا به وب سایت اصلی کارخانه تولیدی پلاستون ایران متصل شده و بتوانید به طور همزمان با این برند معتبر آشنا شوید، محصولات تولید شده توسط این گروه را مشاهده نمایید، قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت موفق به خرید محصول مورد نظر خود به صورت کلی یا جزئی با قیمتی بسیار مناسب شوید.

 

انواع جعبه ابزارهای پلاستیکی موجود در بازار

پالت پلاستیکی

جعبه ابزارهای پلاستیکی باتوجه به نوع کاربری که دارند به انواع گوناگون تقسیم می شوند که همین کاربرد بر مواردی مانند ابعاد و اندازه جعبه ابزار، تعداد طبقات و محفظه های در نظر گرفته شده در داخل جعبه، میزان مقاومت نیز تاثیر مستقیم می گذارد.

اینکه افراد شاغل در مشاغل صنعتی مختلف اعم از مکانیکی خودرو، مکانیکی و تعمیر لوازم برقی خانگی، تعمیر ماشین آلات صنعتی و به طور کلی تمام مشاغل مشابه با این موارد برای کار خود به ابزار آلات نیاز دارند امر غیر قابل انکاری است.

از طرفی هر کدام از افراد مذکور به ابزارها و لوازمی متفاوت نیاز دارند به عبارت دیگر ابزارهای کار مکانیک خودرو با مکانیک ماشین آلات صنعتی یا تعمیرکار لوازم برقی خانگی مسلما متفاوت است بنابراین جعبه ابزار مورد نیاز این افراد نیز قطعا متفاوت خواهد بود چراکه این جعبه ابزار باید به راحتی لوازم کار فرد را در داخل خود جا دهد.

همین عامل باعث شده تا امروزه تولید کنندگان جعبه ابزار پلاستیکی این جعبه را در ابعاد و ظاهری مختلف تولید کنند تا هر فرد موفق به یافتن و خرید جعبه ای مناسب برای ابزارهای کار خود از میان آن ها شود.

تنوع نسبتا بالای جعبه ابزارهای پلاستیکی در بازار ایران باعث شده تا افراد هنگام خرید این وسیله کاربردی دچار سردرگمی شوند و ندانند که کدام جعبه برای هدف ایشان مناسب است، اگر شما هم قبلا با این مشکل مواجه شده اید می توانید با دقت در نکات زیر موفق به خرید جعبه ابزار مناسب شوید؛

  1. ابتدا هدف از خرید جعبه ابزار را مشخص کنید برای مثال مشخص کنید این جعبه را برای دسته بندی ابزارهای خانگی می خواهید یا صنعتی
  2. اگر قصد دارید جعبه ابزار را همه جا همراه خود ببرید حتما انواع قابل حمل آن را خریداری نمایید
  3. جعبه ابزاری انتخاب کنید که تعداد محفظه ها و جایگاه های آن متناسب با تنوع ابزارهای شما باشد برای مثال اگر تنوع میان ابزارهایی که دارید زیاد است باید به سراغ خرید جعبه ای بروید که تعداد محفظه و جایگاه بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد
  4. ابعاد جعبه ابزار را متناسب با اندازه بزرگترین وسیله و ابزاری که قرار است در داخل آن بگذارید انتخاب کنید

 

مزایای خرید جعبه ابزار پلاستیکی

قفسه پلاستیکی ابزار

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد جعبه ابزارها در حال حاضر در جنس فلزی، پلاستیکی، پلیمری و ... ساخته می شوند که تمام آن ها کاربردی مشابه دارند و برای دسته بندی، نظم دهی، نگهداری و حمل آسان ابزارهای ریز و درشت مورد استفاده قرار می گیرند.

جعبه ابزارهای پلاستیکی مزیت هایی نسبت به جعبه های فلزی دارند که ارزش خرید آن ها را افزایش می دهند تعدادی از مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • وزن سبک تر؛

به طور کلی تمام وسایل پلاستیکی نسبت به وسایل فلزی وزن کمتری دارند که جعبه ابزار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

  • قابلیت حمل آسان تر؛

سبک وزن بودن جعبه ابزارهای پلاستیکی قابلیت حمل آسان این جعبه ها را فراهم کرده است، این جعبه ها به قدری سبک وزن هستند که گاها حتی کودکان هم می توانند آن ها را حمل کنند.

  • عدم تولید صدا هنگام حمل؛

عمده ابزارها جنس فلزی یا آهنی دارند، حال تصور کنید جعبه ابزارها نیز جنس فلزی داشته باشد در این صورت در زمان حمل این جعبه، ابزارهای داخل آن به دیواره جعبه برخورد کرده و صدایی ناگوار تولید خواهند کرد که این مشکل در جعبه ابزارهای پلاستیکی وجود ندارد و یک مزیت ویژه برای این جنس جعبه ها به حساب می آید.

  • عدم فرسودگی؛

جعبه ابزارهای فلزی ممکن است در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت و ... دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شوند، یا اینکه به دلیل برخورد مداوم با ابزارها پوشش رنگی خود را از دست بدهند و همچنین در صورت برخورد با اشیاء مختلف دچار فرورفتگی شوند و به این ترتیب فرسوده و کهنه به نظر بیایند در حالیکه جعبه ابزارهای پلاستیکی نه دچار پوسیدگی می شوند، نه پوشش رنگی آن ها به این آسانی از بین می رود و نه دچار فرورفتگی می شوند (حتی در صورت فرورفتگی نیز می توان با فشار دست قسمت فرو رفته را به شکل اولیه خود باز گرداند).

البته همانطور که گفته شد این مزایا تنها برای جعبه های پلاستیکی مرغوب و باکیفیت مانند جعبه ابزارهای برند پلاستون ایران جریان دارند نه هر جعبه ابزار دیگری!

 

نظر شما