شناسهٔ خبر: 51770337 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

سید مقاومت : آمریکا قاتل منافقی است که در تاریخ نمونه ندارد

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: آمریکا قاتل منافقی است که در تاریخ نمونه ندارد.

صاحب‌خبر -

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در ابتدای سخنرانی خود ایام فاطمیه را به امت اسلامی تسلیت گفت.

دبیرکل حزب الله لبنان در این مراسم، شهادت حسن ایرلو سفیر ایران در یمن را تسلیت گفت و از تلاش های وی در لبنان تقدیر کرد.

سید مقاومت گفت نمی توان از شهدا سخن گفت اما از قاتل آنها سخنی به میان نیاورد. ملت ها باید موضع خود را در قبال قاتل و شهید مشخص کنند.

دبیر کل حزب الله تصریح کرد شهید حاج قاسم در مقابل اشغالگری ها در عراق ایستاد و از عراقی‌ها حمایت کرد و گروههای مقاومت را بوجود آورد تا پیروزی بزرگی برای عراقیها به دست آید و آمریکاییها را از عراق بیرون راند.

عربستان سعودی جوانانش را برای قتل ملت عراق به این کشور اعزام کرد در حالیکه ایران جوانانش را برای دفاع از عراقی ها به این کشور فرستاد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت در هر مکانی که آمریکای قاتل حضور داشت، شهید سلیمانی در آنجا بود. شهید سلیمانی آنجا بود و پیروزی ساز بود، معادلات را تغییر می‌داد و باعث شکست قاتل (آمریکا) می‌شد. قاتل فهمید او کسی که است که عامل شکستش است و باید حذف شود.

وی افزود: خون شهیدان سلیمانی و المهندس بر سر وجدان ها و افکار در جهان عرب و اسلام فریاد می زند که دشمن حقیقی آمریکاست.

وی افزود: با استعفای وزرا در لبنان مشکل عربستان حل نمی شود زیرا این کشور با کسانی مشکل دارد که طرح هایش را نقش بر آب کردند. ایستادن در برابر این قاتلان مایه افتخار ماست.

نظر شما