شناسهٔ خبر: 51762143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علی‌اصغرکرباسی:

تردد در محور تربت حیدریه به مشهد تنها با زنجیرچرخ میسر است

موج نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه بیان کرد: به این منظور ۱۵دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در قالب ۳ گروه و ۲۰ گروه عملیاتی در گردنه های برف گیر خماری، سرهنگ و گرماب و گردنه سبز مستقر شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغرکرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: بارش برف که از صبح امروز در منطقه رخ شروع شده و همچنان ادامه دارد باعث کندی تردد خودروها شده است.

کرباسی در ادامه این خبر اضافه کرد: عوامل راهداری از صبح امروز در محور تربت حیدریه به مشهد بویژه در بخش رخ به علت بارش و نشست برف و لغزنده بودن سطح جاده مشغول برف روبی شن و نمک پاشی هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه همچنین اظهار کرد: در همین ارتباط ۱۵دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در قالب ۳ گروه و ۲۰گروه عملیاتی در گردنه های برف گیر خماری، سرهنگ و گرماب و گردنه سبز مستقر شده اند و با اولویت باز گشایی محورهای اصلی اقدام می‌کنند.

کرباسی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارشها تا ۲۴ساعت آینده به رانندگانی که قصد تردد در جاده های این شهرستان را دارند توصیه می کنیم با رعایت نکات ایمنی و داشتن زنجیرچرخ با سرعت مطمئنه تردد کنند.

نظر شما