شناسهٔ خبر: 51729978 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تظاهرات در حمایت از اسیر اعتصاب کرده فلسطینی

صاحب‌خبر -

شفقنا- صدها فلسطینی در حمایت از اسیر «هشام أبو هواش» که به دلیل اعتصاب غذا و شرایط جسمانی وخیم هر لحظه امکان شهادتش وجود دارد، در «رام الله» تظاهرات کردند.

به گزارش شفقنا به نقل از العهد، فلسطینیان در شهر «رام الله» واقع در کرانه باختری با برگزاری تظاهراتی حمایت کامل خود از اسر أبو هواش را اعلام کردند.

به نوشته مهر، تظاهرات کنندگان پایان بخشیدن به درد و رنج های این اسیر اعتصاب کننده غذا را از رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

منابع المیادین تاکید کردند که فرماندهی جهاد اسلامی تمامی ابزار سیاسی را به منظور محافظت از ابوهواش و نجات وی به کار گرفته است.

«جواد بولس» وکیل اسرای فلسطینی به نقل از پزشکان آگاه از وضعیت سلامتی «هشام ابوهواش» اسیر اعتصاب کرده فلسطینی تاکید کرد که وی با احتمال مرگ ناگهانی روبروست و در وضعیت بسیار وخیمی به سر می برد.

سازمان های حقوق بشری تایید کرده است که هشام ابوهواش که ۱۳۸ روز از اعتصاب غذایش می گذرد، با احتمال مرگ ناگهانی روبروست و در وضعیت بسیار وخیم به سر می برد.

دستورالعمل هایی مبنی بر آماده باش نیروهای مقاومت فلسطین برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی در صورت شهادت ابوهواش صادر شده است.

نظر شما