شناسهٔ خبر: 51720812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بدمینتون و تنیس از سفر به هانگژو جا ماندند

رونمایی از 26 رشته اعزامی به آسیایی 2022

در نشست ستاد عالی بازی های آسیایی، 26 رشته اعزامی به بازی های آسیایی 2022 مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نشست ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک برگزار شد. در این نشست در خصوص رشته های مختلف اعزامی که به سه دسته رشته های کسب مدال، شانس کسب مدال و عدم کسب مدال تقسیم شده بود بحث و بررسی  صورت گرفت که در خاتمه 26 رشته اعزامی به نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو 2022 نهایی شد.


در این نشست اعزام ورزش بانوان به این بازیها با نگاه حمایتی مورد توجه قرار گرفت؛ اگرچه هنوز تعداد مشخصی برای اعزام ورزشکاران اعلام نشده است.


در نهایت با تصمیم این ستاد دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیر بازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش های صعودی، کبدی، اسکیت، تیراندازی باکمان، فوتبال، هندبال، شنا-شیرجه-واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازیهای الکترونیک، سپک تاکرا و تنیس روی میز 26 رشته ای هستند که برای اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو 2022 نهایی شدند.


رشته‌هایی همچون بدمینتون، سه‌گانه، اسکواش و تنیس در لیست اعزام قرار نگرفتند که می توان از آن ها به عنوان غایبان بزرگ نام برد. بدمینتون ایران که حتی در المپیک هم نماینده داشت، حالا در بازی های آسیایی حضور ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما