شناسهٔ خبر: 51719392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاج علی‌اکبری در مشهد: شهید سلیمانی زندگی شهادت ‌گونه داشت

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید سلیمانی زندگی شهیدانه داشت و مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب بود که کار خود را با شهادت به پایان رساند، طبق این آیه مومن صادق، شهید یا منتظر شهادت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه شهید شفیعی مشهد اظهارداشت: شهید سلیمانی زندگی شهیدانه داشت و مصداق آیه 23 سوره احزاب بود که کار خود را با شهادت به پایان رساند، طبق این آیه مومن صادق، شهید یا منتظر شهادت است.

وی افزود: شهید سلیمانی روشن ضمیر، بصیر و بی‌تکلف بود و برای تحقق امر ولی فقیه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و همه را پای کار می‌آورد و بسیج می‌کرد.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری عنوان کرد:  زمانی از شهید سلیمانی تقاضا کردند نامزد ریاست جمهوری شود و وی پاسخ داد من مدتها است نامزد شهادت هستم و به دنبال آن می‌روم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نگاه افرادی مانندشهید سلیمانی به ولی امر، بر اساس مبانی اعتقادی قوی مانند نگاه به امام معصوم (ع) است و این نگاه در عالی‌ترین سطح در شهید سلیمانی وجود داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی به دنبال این بود که ببیند تمایل امام او چیست و مقید بود که سخت‌ترین ماموریت‌ها را به دوش بگیرد و به این فکر می‌کرد که با خبر پیروزی به خدمت امام خود برسد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما