شناسهٔ خبر: 51718579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در گفتگو با موج عنوان شد:

پیکر مطهر ۳ شهید گمنام وارد تبریز می‌شود+برنامه‌ها

موج نیوز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) تبریز میزبان ۳ شهید گمنام است.

صاحب‌خبر -

امیر رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در این هفته جاری و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این آئین با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان بیان کرد: مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر این شهدای گمنام روز  سه شنبه در فرودگاه بین الملی تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:برنامه‌های مختلفی در این راستا پیش‌بینی شده است همچنین برنامه زنده تلویزیونی  نیز از شبکه استانی سهند با حضور پیکر مطهر شهدا در ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیکر‌های مطهر این شهدای گران‌قدر ساعت ۱۰ روز پنج‌شنبه، با حضور مردم مومن، انقلابی، شهیدپرور و ولایی تبریز از میدان شهدا به سمت میدان ساعت تشییع و سپس به منطقه مایان منتقل می‌شوند.

امیر عباسی یادآور شد: پیکر‌های مطهر این شهیدان والامقام پس از برگزاری برنامه استقبال و وداع توسط مردم شهیدپرور و ولایتمدار مایان، ساعت ۱۴:۳۰ روز پنج‌شنبه از مسجد جامع این روستا تشییع و در یادمان شهدای گمنام مایان خاکسپاری خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیکر‌های مطهر این شهدای عزیز مربوط به عملیات‌های رمضان، خیبر و بدر هستند که از مناطق عملیاتی شرق بصره، جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم، شاهد مراسم باشکوهی در راستای استقبال از این شهدا باشیم.

نظر شما