شناسهٔ خبر: 51691314 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

حاجی‌صادقی: تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دستهای مخملی دشمنان آنان را فریب نداد، گفت: ما این را از فاطمه(س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهدای ایران، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی در میدان امام حسین تهران، گفت: مصادف شدن یوم الله نهم دی با ایام فاطمیه خاطره شیرینی را برای ما زنده می کند و آن شاگردی و مکتب سازی مهم در مکتب حضرت زهرا(س) است.

حاجی‌صادقی: تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد

وی با بیان اینکه تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دستهای مخملی دشمنان آنان را فریب نداد، گفت: ما این را از فاطمه(س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم 12 سال قبل به فتنه‌ای تیر خلاص زدند که طراحی آن بیش از ده سال طول کشیده بود و حتی نام آن 4 سال قبل توسط یکی از سناتورها در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود، تصریح کرد: مردم این فتنه سنگین را که اسناد آن بیش از نه جلد است در نهم دی تبدیل به فرصت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: گرامیداشت نهم دی گرامیداشت یک خاطره در یک سال نیست بلکه تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

نظر شما