شناسهٔ خبر: 51672976 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رستمی: ابعاد شخصیتی حاج قاسم پاسخگوی نیازهای بشریت است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مدیریت، فرماندهی، پدر بودن، پدربزرگ‌بودن و همه ابعاد‌ شخصیتی حاج قاسم به عنوان نمادی است که می‌تواند پاسخگوی همه نیازها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش علمی پژوهشی مکتب حاج قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: افقی که انقلاب اسلامی به دنبال آن بود و رهبری ما را به آن سمت راهنمایی کرده ایجاد و ساخت تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: تمدن مجموعه‌ای است که توان پاسخ به سوالات و نیازهای انسانی را دارد. مانند تمدن غرب که برای همه نیازها مانند پوشاک و لباس پاسخ دارد اما با این وجود تمدن لیبرالی غرب معتقد به بازگشت به سوسیالیست برای پاسخ به برخی چالش‌ها و سوالات پاسخ داده نشده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: ادعای این را داریم که اسلام توانایی پاسخ به همه سوالات را دارد و در شرایطی که غرب در بخشی از سوالات بشر بی‌پاسخ مانده و به چالش کشیده شده است چگونه می‌توانیم از اسلام بهره گیریم که مواجه می‌شویم با شخصی مثل حاج قاسم که خود دارای مکتب است و نوع نگاه و تمام خصوصیات او می‌تواند الگو باشد.

رستمی ادامه داد: مدیریت، فرماندهی پدر بودن، پدربزرگ‌بودن و همه ابعاد‌ شخصیتی حاج قاسم به عنوان نمادی است که می‌تواند پاسخگوی همه نیازها باشد.

وی تاکید کرد: مسیحیان، ایزدی‌ها و سنی‌ها و... همه حاج قاسم را دوست دارند و او‌ امروز برای ما سرمایه نمادین در حوزه اجتماعی است که با ترور فیزیکی ما در صفحات فضای مجازی  و... حذف نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما