شناسهٔ خبر: 51670959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین:

داروی درد امت اسلامی اتحاد است

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین با اشاره به تلاشهای آمریکا برای ایجاد ناامنی مجدد در پاکستان گفت: علمای بزرگ ما با وحدت و همگرایی بین خود این فتنه را خنثی خواهند کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، علامه راجه ناصر عباس جعفری در نشست شورای ملی همبستگی پاکستان که با حضور با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پاکستان برگزار شد به هیأت ایرانی حاضر در نشست خوش آمد گفت.

وی اظهار داشت: همه می دانیم که استعمار ما را استثمار  کرده و در تلاش برای تجزیه بین امت است؛ حال آنکه ما باید حرف از اتحاد و وحدت بزنیم.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین گفت: اعلام هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) یک استراتژی بود. داروی درد امت اسلامی اتحاد است و این دارو را امام راحل به ما داده است و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای راهشان را ادامه داند.

وی با بیان اینکه اسرائیل برای هژمونی خود بر جهان اسلام، امت را تجزبه کرد، گفت: تفرقه گرایی کار شیطان است و شیطان اکبر زمان ما آمریکاست.

راجه ناصر عباس جعفری با اشاره به نزدیکی ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این مرد بزرگ بر علیه شیاطین جهان قیام کرد و آنها را شکست داد.

وی با اشاره به تلاشهای آمریکا برای ایجاد ناامنی مجدد در پاکستان گفت: علمای بزرگ ما با وحدت و همگرایی بین خود این فتنه را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما