شناسهٔ خبر: 5161655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تکواندوی قهرمانی جهان- روسیه

خدابنده از دور رقابت‌ها کنار رفت، کاظمی راهی دور سوم شد

خبرگزاری تسنیم: اکرم خدابنده با قبول شکست برابر نماینده ترکیه از دور رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن ۷۳+ کیلوگرم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان کنار رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 54- کیلوگرم مردان از صبح امروز (جمعه) در ورزشگاه تراکتور شهر چلیابینسک آغاز شده است.

اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان، در اولین مبارزه خود به دلیل حاضر نشدن دانسه جوزف از جزایر ویرجینا، راهی دور بعد شد. او در ادامه به مصاف «نافیا» از ترکیه (دارنده مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا و برنز قهرمانی نوجوانان جهان) رفت که در ثانیه‌های پایانی و در حالی که از حریف خود پیش بود نتیجه را 9 بر 8 واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد کاظمی تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان نیز در اولین مبارزه خود به مصاف «جورجیو نیکولائو» از قبرس رفت که در پایان با نتیجه 15 بر 5 به برتری رسید، سپس رو در روی «تایلر موسکات» از کانادا قرار گرفت که در یک مبارزه جذاب و یک طرفه و در پایان راند دوم، نماینده کانادا را با نتیجه 15 بر صفر و بدون حتی از دست دادن یک امتیاز، مغلوب کرد و راهی دور سوم شد. «وهاب زازایی» از افغانستان حریف بعدی کاظمی خواهد بود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهانی با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می‌رسد.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43/20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی جهت کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما