شناسهٔ خبر: 51601540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مراسم یوم‌الله ۹ دی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: این مراسم در مرکز استان بوشهر با حضور معاون سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر حماسه 9 دی را یکی از صحنه‌های بسیار مهم با حضور ملت ایران در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه باارزش‌ترین اقدام ملت ایران در مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در  حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان و مزدوران داخلی را افشا کرد افزود: توطئه‌های استکبار جهانی در حمایت از فتنه‌گران، علیه نظام اسلامی با هوشیاری ملت ولایتمدار خنثی و نقش بر آب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، 9 دی را روز بصیرت و تجدید میثاق امت و مردم با ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: این روز به نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسی تبدیل شده است.

جمالی با بیان اینکه اتحاد و همدلی تمام ترفند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند تصریح کرد: دشمن حتی لحظه‌ای از ایجاد فتنه در ایران اسلامی دست بر نمی‌دارد و تنها راه مقابله با این دسیسه‌ها وحدت، همدلی و ولایتمداری است.

وی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای تمام عرصه‌ها خط مشی تعیین کرده و باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش جهادی و انقلابی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و بیان کرد: برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان بوشهر در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت تدارک دیده شده است.

جمالی از برگزاری مراسم نهم دی در مصلا بوشهر خبر داد و تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی صبح روز پنجشنبه در مصلا جمعه بوشهر با سخنرانی سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا در همه شهرهای 40 گانه استان بوشهر مراسم یوم‌الله 9 دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

نظر شما