شناسهٔ خبر: 51591917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اتوبوس‌های شهری برای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان افزایش می‌یابند

موج نیوز

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: اتوبوس‌های شهری برای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان افزایش می‌یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدصادق زمانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر ویژه نیمه شعبان ۱۴۰۰ شهرداری قم، با اشاره به اهمیت توجه به حمل‌ونقل عمومی برای کاهش ترددهای خودروهای شخصی اظهار داشت: ۱۳۵ دستگاه اتوبوس فعال هم‌اکنون جابه‌جایی سفرهای درون‌شهری شهروندان قمی را انجام می‌دهند.

به گفته وی، طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شهرداری قم، همزمان با جشن‌های نیمه شعبان حدود ۱۹۰ اتوبوس فعال در سطح شهر قم به زائران و مسافران ورودی به شهر قم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم یادآور شد: علاوه بر ۲۵ خط فعال شهری، سازمان اتوبوس‌رانی قم در ایام نیمه شعبان، در خط پارک‌سوار شمالی، پایانه مرکزی مسافربری و خط بلوار ۱۵ خرداد به مسجد مقدس جمکران هر کدام با حدود ۸ دستگاه برای مردم و زائران سرویس خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع در ایام نیمه شعبان ۳۰ دستگاه اتوبوس به خط‌های موجود و فعال سیستم ناوگان عمومی قم افزوده خواهد شد.

زمانی ادامه داد: نصب نرده در وسط خیابان در محدوده مسجد مقدس جمکران، کمبود فضا برای دور زدن اتوبوس‌ها و تکمیل فضای سبز پارک‌سوار شمالی از چالش‌های این سازمان در استقبال از زائران در ایام نیمه شعبان است.

 

نظر شما