شناسهٔ خبر: 51580482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

مسدود شدن راه ارتباطی ۳۲۰ روستا در اردبیل

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تداوم بارندگی ها در استان از دو روز گذشته راه ارتباطی ۵۳۶ روستا مسدود بود که از این تعداد راه ۲۱۶ روستا بازگشایی شده است.

صاحب‌خبر -

کلیم الله وثوقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از مسدود شدن راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد: شدت بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی استان سبب مسدود شدن راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان شده بود که با تلاش راهداران در شبانه روز گذشته راه ۲۱۶ روستا بازگشایی شده اما راه ارتباطی ۳۲۰ روستا در استان همچنان مسدود است.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مأموران راهداری برای بازگشایی مسیرهای گرفتار در برف گفت: در رابطه با خدمات رسانی زمستانی به مسافران در جاده‌های مواصلاتی استان ۸۰ اکیپ راهداری در قالب ۴۳۰ نیروی انسانی فعال بوده و این گشت‌ها عملیات خود را با بارش نخستین برف زمستانی در استان آغاز کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: امسال در طرح زمستانی راهداری ۲۲۰ ماشین آلات سنگین و سبک برای خدمات دهی به مردم استان تجهیز شده اند.

وثوقی تعداد نیروی انسانی و ماشینی درگیر در عملیات برف روبی جاری در استان را به ترتیب ۲۸۰ نفر و ۱۷۴ دستگاه اعلام کرد.

وی به عملیات برف روبی و نمک پاشی در استان نیز اشاره و اضافه کرد: از شب گذشته تا به اکنون بر اساس کیلومتر باند مجموعاً ۱۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر باند از راه‌های ارتباطی روستایی، جاده‌ای و شهری برف روبی شده است.

این مسئول همچنین میزان شن و نمک دهی در کل استان را ۲ هزار و ۵۸۷ تن عنوان کرد.

نظر شما