شناسهٔ خبر: 51569077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به عنوان یک مشهدی از این وضعیت خجالت کشیدم

یزدانی: این آمارها برای استقلال چیز عجیبی نیست

مدافع استقلال می گوید به حدی این تیم در سالهای گذشته غرق بحران بوده که رکورد 11 بازی بدون شکست آمار عجیبی به نظر می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست ضمن کسب 3 امتیاز حساس دیدار برابر شهرخودرو، به روند 11 دیدار بدون شکست خود ادامه دهد. مدافعین استقلال روز خوب دیگری را سپری کردند تا همچنان در کنار آلومینیوم، رکورددار بهترین خط دفاعی لیگ باشند. مسئله ای که مدافع آبی ها آن را برای تیمش یک اتفاق عادی می داند.

 

سیاوش یزدانی پس از پایان بازی با شهرخودرو در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خدا را شکر بازی را بردیم. اواخر این دیدار، کار سخت شد. مهم کسب 3 امتیاز بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. به تیم شهرخودرو هم تبریک می گویم، تیم خوبی است. به عنوان یک مشهدی تأسف دارد که می بینم حال و روز فوتبال مشهد اینگونه است. نمی دانم که چه اتفاق بدی در فوتبال مشهد رخ می دهد ولی حیف است که شهر به این عظمت نتوانند مشکلات یک تیم را حل کنند.

 

او درباره اینکه ریشه مشکلات شهر مشهد به کجا برمیگردد پاسخ داد: این مشکلات به دلیل بحث مدیریت است و از زمانی که من اینجا بازی می کردم، تاکنون مدیر نداشته ایم. مگر می شود کلان شهر مشهد 60 میلیون نداشته باشند که هزینه کنند. نمی دانیم این پول ها را چکار می کنند و کجا می رود. البته می دانیم، ولی واقعا حیف است که شهر مشهد یک تیم درست و حسابی نداشته باشد که از آبروی فوتبال این شهر دفاع کند. من خودم به عنوان یک مشهدی خجالت می کشم. از صبح که برای بازی آمده ایم، همه چیز بی برنامه بوده است، آبروی فوتبال مشهد را می برند.

 

وی همچنین در مورد شرایط استقلال توضیح داد: ما اکنون در صدر جدول هستیم و تلاش می کنیم رتبه نخست را نگه داریم. هر چند که تا پایان فصل خیلی مانده است ولی تلاش می کنیم این روند خوبمان را حفظ کنیم به هر حال نیم فصل دوم سختی در پیش داریم.

 

مدافع استقلال درخصوص اینکه استقلال 11 بازی را بدون باخت پشت سر گذاشته و این تیم تا چه زمانی می تواند این شکست ناپذیری را حفظ کند، پاسخ داد: خدا را شکر رکورد خوبی است ولی استقلال یکی از تیم های بزرگ است. از بس که تیم این سالها در بحران بوده که شاید این رکورد و آمار و ارقام عجیب باشد ولی استقلال باید همیشه اینگونه باشد و 11 بازی بدون شکست خیلی چیز عجیبی نیست.

 

یزدانی درباره اینکه چه نظری درخصوص حذف استقلال از آسیا دارد گفت: استقلال حذف شد؟ که خبرنگار در پاسخ گفت کورسوی امیدی وجود دارد و یزدانی نیز در ادامه گفت من از این مسئله خبری ندارم.

نظر شما