شناسهٔ خبر: 51566145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیح مستضعفین:

هویت ملی و اسلامی ایران در تمام دنیا بی نظیر است

اصفهان - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن چیزی که ما امروز به عنوان ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران از آن برخوردار هستیم، یک هویت ملی و اسلامی است که در دنیا نظیر ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی در یادواره شهدای بختیاری جوی‌آباد اظهار داشت: آن چیزی که ما امروز به عنوان ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران از آن برخوردار هستیم، یک هویت ملی و اسلامی است که در دنیا نظیر ندارد.

سردار سلیمانی افزود: دو مؤلفه مهم و تأثیرگذار مذهب تشیع و اسلام ناب و همچنین فداکاری مردم به ویژه عشایر و به ویژه عشایر بختیاری و زاگرس‌نشین بوده که باعث خلق این موقعیت شده است.

وی با اشاره به پیام امام (ره) که فرمودند عشایر ذخیره حضرت بقیه الله الاعظم (عج) هستند گفت: عشایر در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی بسیاری داشتند به گونه‌ای که آمار شهدای عشایر بختیاری از استان‌های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، بوشهر، کرمان، همدان، ایلام، مرکزی بسیار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی به عنوان یک جزیره امن به شمار می‌رود و توانسته جبهه مقاومتی تشکیل دهد تا رژیم صهیونیستی را در محاصره نگه دارد، افزود: ما در دوران دفاع مقدس تجربه در محاصره افتادن را داریم و رژیم صهیونیستی امروزه در محاصره انقلاب اسلامی بوده و این میراث شهدای والامقام ما است.

سردار سلیمانی گفت: این امنیت ملی با دلار، فناوری و تجهیزات به وجود نیامده، بلکه با فداکاری فرزندان این مردم از سراسر کشور به دست آمده است.

همزمان با یادواره شهدای بختیاری در محله جوی آباد خمینی شهر بزرگداشت ششمین سالگرد شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی و دومین سالگرد شهدای امنیت، شهیدان سجاد مرادی، علی خادم و یونس امیری نیز برگزار شد.

نظر شما